Je bent echt goed bezig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo voor het eerst in 3 jaar sporten, ik moest even m'n sportkleding archeologisch opgraven maar dan heb je ook wat. Het past in ieder geval weer
quote:
Ow toch idd maar even laten checken , ik duim dat het niets bijzonders isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Strega het volgende:
Bllll morgen naar de dokter. Heb een plekje in mijn gezicht, vlak bij mijn neus. Het is behoorlijk groter geworden.
Ja lees es goed danquote:
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eerquote:
Ja, en anders is er toch wel een Maastichts receptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Strega, blegh, klinkt weer niet fijn.
Sporten klinkt ook eng, succes Zwabje![]()
Ja ach, ik ben echt vrij nuchter dr over hoor, als ze zo blijven liggen zijn ze sowieso morgen dood, als we het proberen dan zien we wel of het wat wordt.
En ik denk werkelijk dat ik ze ook wel weer kwijt kom, want als het lukt worden het natuurlijk hele sociale beestjes!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eer
Ach, lees Nico Dijkshoorn maar over Mart!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eer
Sporten is ook eng, vooral als je de mensen die daar werken kent en ze je al 3 jaar niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Strega, blegh, klinkt weer niet fijn.
Sporten klinkt ook eng, succes Zwabje![]()
Ja ach, ik ben echt vrij nuchter dr over hoor, als ze zo blijven liggen zijn ze sowieso morgen dood, als we het proberen dan zien we wel of het wat wordt.
En ik denk werkelijk dat ik ze ook wel weer kwijt kom, want als het lukt worden het natuurlijk hele sociale beestjes!
Wel spannend! Ik hoop zo dat het je lukt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Kim staat al klaar langs de snelweg ergens met een doos vol babienijnen, als het goed is worden ze NU overgedragen aan de meiden![]()
Toestand!!!!!!!
Zo vind ik het nog 10 keer niks, laat er eerst maar wat haartjes op groeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |