Nee, ze is 14, en nog maar net een maandje....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef zouzou het volgende:
nee leandra, echt niet, je heeft niet goed gelezen, er staat dat ze is 16 maae de ander groezijn meisjes van 14.
ze is 16 jaar.
Maar dit gaat al dagen zo, dan moet zouzou wel dagenlang dronken zijn. Dat zal toch niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Laysa het volgende:
Zouzou als ik jou was zou ik de wijn ff lekker laten staan en aan het water gaan....of koffie. Zodat je weer nuchter naar het ware verhaal van Badr kan kijken. Want dit is natuurlijk volkome klinklare totaal niet onderbouwde kletskoek
Ja doei, een beetje met linkjes gaan gooien, alsof je dan ineens gelijkt hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze is 14.
Bron:
http://www.itftennis.com/(...)x?playerid=100167282
http://www.coretennis.net(...)nis-Player-Info.html
http://te.tournamentsoftw(...)11-9D75-C69D7C737977
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef zouzou het volgende:
hahaha alleen jullie het weten ? de feiten...
Niet zo Calimero doen, je stond eergister ook zelf nogal klaar met fikse beschuldigingen en laster naar een mede user hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
mensen jullie mogen mij vernederen, geef niet, ik weet ho en wie ik bent.
Klasse!
het gaat om badr, maar jou gaat het om je eigen gewin!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef zouzou het volgende:
Jullie zoeken de kleine beestje,
maar ik win altijd,
ik schrijf slecht, jammer in Frans jullie kunnen van chocken
Als jquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar dit gaat al dagen zo, dan moet zouzou wel dagenlang dronken zijn. Dat zal toch niet.
oneens zijn met elkaar is niet hetzelfde als vernederen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
mensen jullie mogen mij vernederen, geef niet, ik weet ho en wie ik bent.
Klasse!
Jij roept dat hij vrij komt vrijdag. Was niet zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef zouzou het volgende:
Waroom moet ik doen wat jullie doen, ik niet, echt niet.
ik proberen dingen te vertellen en jullie blijven sarcastiek en arrogante, en nog Anonyme.
hahaha
Ze is niet arrogant, ze weerlegt met linkjes/bronnen wat jij hebt gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet arrogante, je weet niet eens dat de zus existe, tot ik heb verteeld.
Ja en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet arrogante, je weet niet eens dat de zus existe, tot ik heb verteeld.
ja en daarvoor heb ik gezgd, dat hij die zeker kan krijgen, badr is ook verbonden met de gokwereld!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef zouzou het volgende:
ik heb gezegt dat hij kan 3 maanden verlenging kregen
Ja mop, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef zouzou het volgende:
ik heb gezegt dat hij kan 3 maanden verlenging kregen
Huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef zouzou het volgende:
amour amour onze lieve Greys en Leandra dat spingt, mooie!
Dat weet toch iedereen die met de gouden kooi heeft gepost. Dat je daar hysterisch post naar...hoe heet hij ook al weer....stuurde...je bent een beetje stalkerig en naief en volglens mij ttrekje altijd aan het kortste eind. Ondanks dat er vast goede bedoelingen achterzaten.... Niet dat walgelijke stukje over Leandra....das echt so not done.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef zouzou het volgende:
Layza, hoe weet hoe kom je bij over Noord
Joh laat gaan, echt. Kan jou het schelen verder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Ik weet nog steeds niet of het wel een zus is, ik weet alleen dat de tennisser Zaineb El Houari geen 16 is maar net 14.
Ik weet ook dat de jounaliste Zineb El Houari, die ook aan Badr twittert, niet te tennisster is, en zeker geen 16 is, want dan zou ze nog niet op de school voor journalistiek zitten.
Dus of een van de twee nou een zus van Badr is, en zo ja, welke dat dan is maakt niet uit, ze zijn geen van beiden 16-jarige basketballspeelsters.
dat is het arrogante van fransen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mop, je hebt gelijk.
In alles wat je zegt. Goed?![]()
Het gaat hier gewoon veel te veel over jou ipv Badr Hari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |