Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ben ik er al wel uit wat ik ga stemmen. Niet bepaald uit volle overtuiging maar gewoon door eliminatie en toen bleef er eigenlijk maar 1 partij over
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Olympische spelen zijn best interessant
[ afbeelding ]
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eliminatie in verkiezingstijd. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien?
Dat was het ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet het!!! Toen die kale homo doorzeefd werd toch?!?
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?quote:
Gerecycled lood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden het milieuvriendelijke kogels zijn geweest, denk je?
Die glimlach ook van haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritant, dat springerige wijf die iedere keer voor dat lekkere ding op de achtergrond gaat staan.
maleisiequote:
Nog een maand. Duurt te lang! Nu nodig!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Tegan het volgende:
Nog twee dagen werken en dan vakantie.
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dan moet ik daar dus niet naar toe op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is hier inderdaad erg aangenaam. En overal wifi dus dat is helemaal fijn
Wanneer kom je terug?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ga zo lekker naar de mega mall trouwens
shoppen
Zie je, zelfs een maand azie veranderd mij niet
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Bijna net zo leuk als Utrecht.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En je kent mijn mening over Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |