Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
afgelopen vrijdag heeft een opdrachtgever van me een bedrag van 1175 euro middels een spoedoverboeking via internet overgemaakt naar mijn abn rekening, het geld is daar nooit aangekomen het is ook nooit aangeboden bij abn zover ik heb kunnen nagaan. Bij rabobank tasten ze volledig in het duister en weten ze niet waar het geld gebleven is, het is bij m'n opdrachtgever iig wel afgeschreven incl. 5 euro voor de spoedoverboeking. Ik heb wel het behandelingsnummer van equest het bedrijf wat de overboeking verzorgd maar het geld blijft spoorloos.
wie van jullie heeft dit weleens meegemaakt of heeft enig idee waar het geld is gebleven ?
Bij een vriend is vorig jaar een paar ton een aantal dagen foetsie geweest, het komt dus blijkbaar wel vaker voor. Is ook weer teruggevonden trouwens, dus maak je niet teveel zorgen TS.. het geld moet ergens gebleven zijn natuurlijk
ik bedoel inderdaad equens, en er is al verschillenden keren gebeld met de betreffende rabobank daar zijn er 4 man mee bezig zeggen ze maar kunnen geen zinnig woord zeggen over waar het geld is gebleven. het advies van de lokale rabobank was ook om met eqeuns te bellen ze probeerde ook nog om het balletje bij de de abn neer te leggen omdat het de plicht van de ontvangende bank zou zijn om uit te zoeken waarhet geld was gebleven. volgens equens ontstaan dit soort problemen doordat rabobank een grote afdeling heeft gesloten en er daarmee veel kennis verloren is gegaan.
Ze staan er natuurlijk lekker rente van te trekken!
Serieus: ik zou me er niet te druk over maken, als je bewijs hebt gezien dat je klant het wel over heeft gemaakt, dan moet het nog ergens zijn en dan komt het echt wel tussen nu en een paar dagen boven water.