abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115237627
afgelopen vrijdag heeft een opdrachtgever van me een bedrag van 1175 euro middels een spoedoverboeking via internet overgemaakt naar mijn abn rekening, het geld is daar nooit aangekomen het is ook nooit aangeboden bij abn zover ik heb kunnen nagaan.
Bij rabobank tasten ze volledig in het duister en weten ze niet waar het geld gebleven is, het is bij m'n opdrachtgever iig wel afgeschreven incl. 5 euro voor de spoedoverboeking.
Ik heb wel het behandelingsnummer van equest het bedrijf wat de overboeking verzorgd maar het geld
blijft spoorloos.

wie van jullie heeft dit weleens meegemaakt of heeft enig idee waar het geld is gebleven ?
pi_115237797
Je bedoelt equens, en heeft je baas al contact met hen gehad?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115238353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Je bedoelt equens, en heeft je baas al contact met hen gehad?
Baas? Opdrachtgever bedoel je?
Anyways moet die bellen met de Rabo en niet met equens.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:49:46 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115239366
Bij een vriend is vorig jaar een paar ton een aantal dagen foetsie geweest, het komt dus blijkbaar wel vaker voor. Is ook weer teruggevonden trouwens, dus maak je niet teveel zorgen TS.. het geld moet ergens gebleven zijn natuurlijk :)
pi_115239638
ik bedoel inderdaad equens, en er is al verschillenden keren gebeld met de betreffende rabobank daar zijn er 4 man mee bezig zeggen ze maar kunnen geen zinnig woord zeggen over waar het geld is gebleven.
het advies van de lokale rabobank was ook om met eqeuns te bellen ze probeerde ook nog om het balletje bij de de abn neer te leggen omdat het de plicht van de ontvangende bank zou zijn om uit te zoeken waarhet geld was gebleven.
volgens equens ontstaan dit soort problemen doordat rabobank een grote afdeling heeft gesloten en er daarmee veel kennis verloren is gegaan.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:37:55 #6
107521 Furia
snoopy weer
pi_115241246
Ze staan er natuurlijk lekker rente van te trekken!

Serieus: ik zou me er niet te druk over maken, als je bewijs hebt gezien dat je klant het wel over heeft gemaakt, dan moet het nog ergens zijn en dan komt het echt wel tussen nu en een paar dagen boven water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')