Het water in de washokken is toch gewoon leidingwater? Drink er al 11 jaar best veel van op LL zonder problemen iig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag alleen van die kleine blauwe gasbussies hebben, als daar eenzelfde inhoud in zit, zal het wel mogen.
Je kunt voor weinig 2 liter pakken Bar-Le-Duc kopen (1,5 muntje zo uit mijn hoofd). Je zou kunnen bijvullen uit de kraan, maar dat is ongefilterd grondwater. Ontzettend lekker, en in mate goed te drinken, maar ik zou er geen 10 liter van drinken
Het voordeel daarvan is wel dat je dan ook meteen op het festivalterrein bentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat je niet eerst helemaal naar de la place hoeft te lopen.
Lijkt me wel. Het water bij de tap-punten zou sowieso gewoon leidingwater moeten zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het water in de washokken is toch gewoon leidingwater? Drink er al 11 jaar best veel van op LL zonder problemen iig.
Het komt door leidingen, maar die leidingen zijn wel aangesloten op het grondwater. In principe prima te drinken hoor. Alleen niet helemaal gezuiverd van mineralen, zware metalen en fosfatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het water in de washokken is toch gewoon leidingwater? Drink er al 11 jaar best veel van op LL zonder problemen iig.
Het bordje: geen drinkwater, hangt er niet voor niksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het water bij de tap-punten zou sowieso gewoon leidingwater moeten zijn.
Het douchewater en dat om de toiletten door te spoelen zou best wel eens gewoon uit de grond kunnen komen.
Nam als 'ontbijt' idd meestal een tosti en/of pannenkoek. Heerlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:52 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je met zo'n brandertje gaan klooien als je een tosti bij La Place kunt krijgen?
Als jij wil, mag je een vat met 100 liter wijn in je auto hebben. En ja, daar mag je elke dag 8 liter uit tappen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef makkie88 het volgende:
is het toegestaan om meer dan 8 liter drinken in de auto te hebben? k heb echt geen idee hoe de controle in elkaar zit
Wat een lief gasstelletjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ben nog een beetje naar de regeltjes aan het spitten.
ik las dat op de camping geen gasbranders gebruikt mogen worden. al is er 1 type toegestaan, mij niet goed duidelijk wat..
is de onderstaande toegestaan op de camping?
[ afbeelding ]
er mag 8 liter drank meegenomen worden op de camping, dit schijnt incl non alcoholische drank te zijn? / is er water in flessen bij te vullen op de camping? (drinkwater?)
Ja dat mag, controle is uiteraard pas nadat je de auto hebt geparkeerd hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef makkie88 het volgende:
is het toegestaan om meer dan 8 liter drinken in de auto te hebben? k heb echt geen idee hoe de controle in elkaar zit
Zeker weten ja? Ik meen dat je maar één keer met drank naar binnen mag...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij wil, mag je een vat met 100 liter wijn in je auto hebben. En ja, daar mag je elke dag 8 liter uit tappen.
Die mogen gewoon hoor, zit volgens mij nog minder gas in als die kleintjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ben nog een beetje naar de regeltjes aan het spitten.
ik las dat op de camping geen gasbranders gebruikt mogen worden. al is er 1 type toegestaan, mij niet goed duidelijk wat..
is de onderstaande toegestaan op de camping?
[ afbeelding ]
er mag 8 liter drank meegenomen worden op de camping, dit schijnt incl non alcoholische drank te zijn? / is er water in flessen bij te vullen op de camping? (drinkwater?)
En hoe willen ze dat controleren? Als ik de eerste keer naar binnen sjouw met alleen de tent, en dan later met de rest, mag ik ook gewoon de tweede keer pas de drank bij me hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:03 schreef Fluctuate het volgende:
[..]
Zeker weten ja? Ik meen dat je maar één keer met drank naar binnen mag...
Hmm, daar zit wel wat in jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe willen ze dat controleren? Als ik de eerste keer naar binnen sjouw met alleen de tent, en dan later met de rest, mag ik ook gewoon de tweede keer pas de drank bij me hebben.
Ik heb om eerlijk te zijn die bordjes nog nooit zien hangen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bordje: geen drinkwater, hangt er niet voor niks
Uit de FAQ, onder "Wat mag je meenemen naar de campings en wat niet?".quote:Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen.
dit lijkt mij ook teveel ;-) en t lijkt me vreemd om je drank als eerste x lopen mee te nemen. k zie mijn kratje pils en flesje wiskey al staan waar mijn tent moet komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar zijn we ook 2x gelopen omdat we simpel weg niet alles in 1x mee konden krijgen. Bij de 2e keer hadden we pas drank bij.
Ik zie dat niet, voornamelijk omdat glas niet is toegestaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dit lijkt mij ook teveel ;-) en t lijkt me vreemd om je drank als eerste x lopen mee te nemen. k zie mijn kratje pils en flesje wiskey al staan waar mijn tent moet komen. ach ja, regelen wel wat!
Oef, domper! goed dat je t zegt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, voornamelijk omdat glas niet is toegestaan
Overschenken FTW.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Oef, domper! goed dat je t zegt!
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overschenken FTW.
Whiskey smaakt ook nog prima uit een omgespoelde Coca-Cola fles
Dan neem je toch gewoon blikjes mee...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )
Blik en plastic mag allebei.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
alleen bier uit plastic flesch is niet zo gul (hadden ze vroeger van Dommelsch, toen noemde ik t nog Dola, domelsch in cola fles :-/ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |