SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Zo lang mocht hij niet.quote:
Sunny Beach jonguhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
lol, bazenbeestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef m.k het volgende:
de kleine kat ligt hem nog steeds hard te chillen bij de voordeur
Een echte slechte, that is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sam is een echte player he
Slecht in de zin van: niet goed in wat ie doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
meiden diggen die bad boys jeweet
Heb je nou al duidelijk gemaakt dat je haar opeist en dat je niet in de friendzone gaat belanden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Slecht in de zin van: niet goed in wat ie doet.
Zoiets van: ''ik vind je leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je nou al duidelijk gemaakt dat je haar opeist en dat je niet in de friendzone gaat belanden?
Voor meer goede tips verwijzen wij u naar PUB.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Vraag of ze ook zo'n jeuk aan jouw ballen heeft.
Jezus, vast veel succes bij de dames jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Vraag of ze ook zo'n jeuk aan jouw ballen heeft.
Dat helpt echt hoor. Gewoon uit het niets midden in het gesprek je ballen vastgrijpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, vast veel succes bij de dames ja?
Wisselend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, vast veel succes bij de dames ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wisselend.Ik hoop niet aan haar ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |