1 2 3 4 5 | .foo { width: 200px; color: #fff; } |
als je klaar bent gooi je het toch door een compressor die alle overbodige spaties en enters verwijderdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef Tijn het volgende:
Het kost een extra regel, maar je zou het ook zo kunnen schrijven. Misschien vergeet je dan minder snel een haakje.
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef Tijn het volgende:
Het kost een extra regel, maar je zou het ook zo kunnen schrijven. Misschien vergeet je dan minder snel een haakje.
[ code verwijderd ]
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef n8n het volgende:
een goede editor zet alvast een } neer zodra je de { typt
een goeie developer heeft geen editor nodig die accolades en haakjes automatisch neerzetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef n8n het volgende:
Je vergeet alleen de ;quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:01 schreef Tijn het volgende:
[ code verwijderd ]
klopt ik ben slecht in mijn vak omdat ik van efficiëntie en gebruiksgemak houdtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een goeie developer heeft geen editor nodig die accolades en haakjes automatisch neerzet
Ik gebruik NetBeans voor Java.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen de ;
Ik gebruik sindskort trouwens NetBeans IDE als editor, ben er erg over te spreken
Weet ik.quote:
Dat vind ik altijd hondsirritant, dat ik dan {} typ en er opeens {}} staat, en dat soort gezeik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef n8n het volgende:
Ik raad je ook aan om Sublime Text te proberen. Is echt het proberen waardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik gebruik nu Notepad++, vindt die kleurtjes best handig.
Ziet er wel hip uit. Zal hem eens proberen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik raad je ook aan om Sublime Text te proberen. Is echt het proberen waard
Dit jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ziet er wel hip uit. Zal hem eens proberen.
1 | <div id="box1">Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent porta adipiscing diam, quis porttitor sapien varius quis. Sed tincidunt mi et ligula aliquet eu euismod mauris egestas. Suspendisse potenti. Nunc vel diam ipsum, quis aliquam felis. Mauris vulputate arcu eu ipsum imperdiet lacinia. Sed vestibulum malesuada scelerisque. Etiam sed dui ipsum. </div> |
1 2 3 4 5 6 | #box1{ width: 750px; height: 300px border: 2px grey Background: #C6CBCC } |
dat laatste is irritant, het eerste heb ik nooit last van omdat ik nu meteen op return druk na { waarmee ik meteen de regel indentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd hondsirritant, dat ik dan {} typ en er opeens {}} staat, en dat soort gezeik.
Of bij andere programmeerGUI's, dat je een nog niet gedeclareerde variabele gebruikt, op de spatie drukt, en hij opeens vervangen is door een variabele met een vergelijkbare naam.
Als je daar erg consistent in bent komt dat erg van pas in andere programmeertalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:07 schreef Quotidien het volgende:
Wellicht weer een domme vraag maar wat is hier fout aan?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Edit: laat maar, ik was dus gewoon de ; steeds vergeten.![]()
Hmm..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef lkb9000 het volgende:
Bij NetBeans voegt hij ook automatisch } toe, maar als je die alsnog intoetst komt er geen dubbele, dat soort kleine dingetjes vind ik wel fijn
Dat. Een class moet zo veel mogelijk functioneel beschrijvend zijn en zo min mogelijk het uiterlijk beschrijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is vooral niet zo'n goed idee om de kleur in de naam van je klasse te zetten, want als je dan ooit een nieuwe kleur wil gebruiken, slaan je classnames nergens meer op.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | var foo = function(){ return 'foo'; } foo.bar = function(){ return 'bar'; } console.log(foo()); console.log(foo.bar()); |
Maar nu werkt foo() niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef Tijn het volgende:
'bar' returnen kan wel zo:
[ code verwijderd ]
jawel, ga het wel gebruiken maar heb het vrijwel niet nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:16 schreef Catch22- het volgende:
LessWinless
CSS3 zonder LESS (Of Sass of een andere preprocessor) is gewoon _niet_ te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |