Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.
Bemn je er ooit al eens geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.
Voor Israelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
En dan vechten voor het heilige land? Of gewoon omdat mensen willen skieten?
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren. 5 of 6 keer denk ik, of meer.
Ja, inderdaad. Veel familie woont daar ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.
Snurk ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef m.k het volgende:
Inb4 discussie over Israël. Tevens snurken
Bedoelde die aliyaquote:
okiedo. ik ga tukken. latah xxxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Omdat Sam een jood is, en joden een sterke band hebben met het heilige land.
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes, ich bin noch da! *meldet sich zum dienst*
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |