Bijvoorbeeld een Miami - New York of een Miami - Las Vegas?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van waar naar waar. Was vorige maand in Reno, en had een (retour) vlucht via VTS, voor $600.00. Maar dan spreek je ook over van Oost kust naar West kust.
Springbreak?quote:
Neen, maar wel een leuk feestje hier, en had je gratis onderkomen, etc. kunnen verzorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:22 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Springbreak?
Tegen die tijd zit ik al lang en breed weer thuis in Nederland
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef m.k het volgende:
ligt er een of andere kat bij de voordeur die bij ons naar binnen wil. nog nooit gezien, en op zijn bandje staat niks boeiends
Koken en opeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.
Matzes zijn fucking smerigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar bij Matzes
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In zo'n geval gewoon keihard zijn, jongen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef m.k het volgende:
[..]
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?
Oh, dan ben je echt een sadist zeggggquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef m.k het volgende:
[..]
een blik met eten neerzetten met de deksel er nog op?
mijn 3 katten bij de deur opstellen en dan de deur open doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dan ben je echt een sadist zegggg
Ja en dan kijken hoe het gevecht zich unfold. Misschien is het wel een ninja-kat, gestuurd om je huis te infiltreren en dan hoekt ie ze allemaal in elkaar jonge!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:03 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn 3 katten bij de deur opstellen en dan de deur open doen?
een van mijn katten heeft maar een oog, katten met maar een oog zijn onverslaanbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja en dan kijken hoe het gevecht zich unfold. Misschien is het wel een ninja-kat, gestuurd om je huis te infiltreren en dan hoekt ie ze allemaal in elkaar jonge!
Damn, cyclops kat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef m.k het volgende:
[..]
een van mijn katten heeft maar een oog, katten met maar een oog zijn onverslaanbaar
Doet het, doe het!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Moet ik de hond weer op jullie afsturen?
Utrecht hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef AchJa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-15de-eeuw.dhtml
Wtf... eoa middeleeuwse belasting? Mijn tweede lol moment na die tattoo chick...
Ik vind 't wel mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef AchJa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-uit-15de-eeuw.dhtml
Wtf... eoa middeleeuwse belasting? Mijn tweede lol moment na die tattoo chick...
lol..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
Hij heeft er toch wel eoa tracker opstaan, kan hij hem mooi blijven volgen op de kaart...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
De tering, mn broertje 1e dag in Bulgarije gelijk zn iphone gestolen
Wel te hopen voor hem ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft er toch wel eoa tracker opstaan, kan hij hem mooi blijven volgen op de kaart...
Misschien vindt hij hem terug bij de plaatselijke AH in de zak van zo'n trekzak bedelaar...
die geur komt er nu ook wel uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:
M.k, met betrekking tot die kat... even een gleuf in het deksel maken zodat de geur er wel uit komt (Y)
kattenvoer ruikt best wel sterk enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Rijmen zei ik!
Jij stomme pik.
13:13quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, dan zie ik al wel weer hoe laat het is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |