Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:41 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ken een Marinier (BBE'er) die dat gedaan heeft.
Bemn je er ooit al eens geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice. Ik zie mezelf best nog een keer Aliyah maken.
Voor Israelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
En dan vechten voor het heilige land? Of gewoon omdat mensen willen skieten?
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren. 5 of 6 keer denk ik, of meer.
Ja, inderdaad. Veel familie woont daar ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eens geweest, ebst wel indrukwekkend.
Snurk ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef m.k het volgende:
Inb4 discussie over Israël. Tevens snurken
Bedoelde die aliyaquote:
okiedo. ik ga tukken. latah xxxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Omdat Sam een jood is, en joden een sterke band hebben met het heilige land.
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes, ich bin noch da! *meldet sich zum dienst*
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, bij welke SOF eenheid zou jij dan willen werken (als het al mogeloijk is)?
Noem je wel een eenheid ook. Hebben toen we daar waren met ze geoefend en waren goede peren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.
Maar wellicht Sayeret Matkal of een andere recce eenheid.
Maarja, tot die tijd moet ik eerst nog maar eens zien hoe het er bij de NATRES aantoe gaat en wellicht na mijn studie nog bij de Nederlandse beroeps.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ik weet nog dat ik toen in Israel met mijn neef, die bij een of andere speciale infanterie-eenheid heeft gediend, allerlei patches ben langsgegaan in een winkelvitrine. Ik vond dat toen echt geweldig.
Maar wellicht Sayeret Matkal of een andere recce eenheid.
Vind ik fijn om te horenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hebben toen we daar waren met ze geoefend en waren goede peren.
Nee, wel van het defensieforum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jij bent otch ook lid op het KCT forum?
Nee, summer break enzo. Ik kloot de afgelopen weken maar wat aan. Beetje werken voor die gamestudio waar ik bij werk en verder niet echt veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo, behalve amber dan, want die zit zo'n beetje in dezelfde tijdzone als ik
Om 12 uur pas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeven jullie morgen niet te werken ofzo, behalve amber dan, want die zit zo'n beetje in dezelfde tijdzone als ik
Hoi Remco.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef 026Remco het volgende:
Hoeft van mij niet, ik heb het tot nu toe aardig naar mijn zinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds niet de stop uit dat pokke eiland getrokken en het aflaten zinken?
Ja zal wel. Hoe veel heb je al in Campo Alegre uitgegeven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:30 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, ik heb het tot nu toe aardig naar mijn zinGa me hier de komende 4 maanden goed vermaken. In mijn vakantie wil ik nog naar Miami
Hahaha nog niks, ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan, loopt genoeg rond hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zal wel. Hoe veel heb je al in Campo Alegre uitgegeven?![]()
Ja waarom melk kopen als je een koe hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:34 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hahaha nog niks, ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan, loopt genoeg rond hier
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:38 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja waarom melk kopen als je een koe hebt.
Slaap zequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:40 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, fijne avond nog Amber en Remco
Slaap ze Royyyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:40 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, fijne avond nog Amber en Remco
Waarschijnlijk blijft het bij Miami, dat is namelijk al aardig duur en zoveel centjes geeft de baas mij nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:44 schreef -Amber- het volgende:
Als je op vakantie gaat, blijft het dan bij Maimi, FL. of wil je ook het werkelijke Amerika zien?
True, een week is niet veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:50 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blijft het bij Miami, dat is namelijk al aardig duur en zoveel centjes geeft de baas mij nietDaarnaast heb ik maar een week en dat lijkt me nooit genoeg om het werkelijke Amerika te zien
Hangt er vanaf van waar naar waar. Was vorige maand in Reno, en had een (retour) vlucht via VTS, voor $600.00. Maar dan spreek je ook over van Oost kust naar West kust.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:58 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Wat kost een binnenlandse vlucht eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |