Nja scheelt wel een hoop geld! zie het mezelf niet doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, zo moeilijk is het niet. Alleen even kijken naar die draagarm, die is totaal anders dan bij de V70/S40 Gelukkig is VIDA een goede hulp.
Schijven en blokken is 'n uurtje, hooguit twee werk. Fuseekogels is twee bouten, de fusee zelf heb je al los ivm. de draagarm. Die stabilisatorstang is bij de 940 echt te simpel Daar zitten voor de rubbers gewoon klemmen met twee boutjes, daar kan de V70 en de S40 nog een puntje aan zuigen
Hoelang heb je nog dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
Dat zeker, en het is best leuk om te doen Heb dan toch nog vakantie
Laatste jaar?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
Tot de 3e september, dan begint het allemaal weer
Ik help het je hopen Alle auto's zijn toch betrouwbaar mits goed onderhouden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:31 schreef H-D het volgende:
De 166 is, mits netjes onderhouden, een hele betrouwbare auto . Voor mij blijft het toch soort van thuiskomen als je weer Italiaans rijdt past toch beter denk ik
Wat ik eigenlijk bedoel is dat het geen notoire onbetrouwbare auto is en niet člke auto hr. Mocht je bijvoorbeeld ooit de behoefte hebben een Maserati Bi Turbo te kopen kan ook een goed onderhouden exemplaar zomaar de geest geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik help het je hopen Alle auto's zijn toch betrouwbaar mits goed onderhouden?
Het rijdt wel totaal anders dan Zweeds, dat is in ieder geval duidelijk
Ah lekker!:D je hebt 'm ondertussen ook weer helemaal opgeknapt ofniet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
De V70 voldoet prima, ben er serieus erg tevreden mee vorige week zo'n 2500 km gedaan naar/in Normandië en terug, beviel prima. Airco werkte prima en het beestje liep goed
Ach mijn Alfa heeft ook wat lakplekken en een deukje maar ik vind het ook niet zo erg. Dat maakte de prijs erg aantrekkelijk en ik woon zoals je weet ongeveer in de stad waar altijd wel wat risico is op krasjes/deukjes want veel auto's en weinig plekjes. Dus een 100% gave auto hou je bijna niet in die staat hier.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Technisch bijna, moet alleen nog de remschijven+blokken voor doen.
Verder staat hier letterlijk al maanden een setje verfbussen om de lak bij te werken maar daar heb ik nog niet de tijd voor genomen
Noo dat is wel balen wel lekkere vakantie gehad? Buiten dat om dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
De mijne is wel echt beschadigd Op vakantie ook op de laatste ochtend nog een kras op m'n deur van waarschijnlijk uitladende andere gasten
Dat is netjes/normaal toch voor zo'n 5cillinder diesel? en je hebt toch iets van 140pk ofzo. En giga koppel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
Tussen 1 op 13,5 en 1 op 16,5, ongeveer
100 is waarschijnlijk ook heel rustig dan lijkt me. Denk dat je prima autobahn snelheden ermee kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij wel. 100-120 op de cruise op een hele tank zorgt in ieder geval voor zo'n 1200km actieradius, met stadsverkeer is het dus meestal zo'n 1 op 13,5. Koppel bevalt me prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |