maar maar... Je bent een neger?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, strand was veel te heetWel heerlijk water
Ja maar op een gegeven moment werd het windstilquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar maar... Je bent een neger?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment werd het windstil
kquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]deze temperaturen zijn nog aangenaam vergeleken waar ik de afgelopen 2 weken vertoefde.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking heet man, dit is echt niet lekker. Na 23u ongeveer is het pas prima
.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar maar... Je bent een neger?
Huh, hoe dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1 die nu nog met jas rondloopt?
Ik heb ze afgelopen dagen gezien hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoe dan?Juist niet, vind zulke hitte echt niet aangenaam
.
Doelde op neger > zwart > warmte vasthouden > te heet
Ikookniet, 25 graden is voor mij perfect, met 20 graden loop ik nog doodleuk met vest en 30 is alleen lekker mits er fikse wind staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoe dan?Juist niet, vind zulke hitte echt niet aangenaam
.
Doelde op neger > zwart > warmte vasthouden > te heet
Hahaha, dan ben je niet goed snikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb ze afgelopen dagen gezien hoorMet dit weer gewoon een dikke jas rocken. Vooral hindoestanen(kijk mij een politiek correcte term gebruiken) doen dat valt me op
Bij 25 graden moet er ook wel wind staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikookniet, 25 graden is voor mij perfect, met 20 graden loop ik nog doodleuk met vest en 30 is alleen lekker mits er fikse wind staat.
Gatverdamme visquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet vandaag rijst met kwie-kwie (met fijngemalen gekuid zoutvlees erin) en pitjel
. Sranan mang sab fa
. Zelfs de seroendeng is home made als ik dat niet al eens eerder heb gezegd
.
Deze negerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme visVis die intact op je bord ligt
![]()
![]()
smerig
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme visVis die intact op je bord ligt
![]()
![]()
smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]Godverdomme man doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
[ afbeelding ]the fuccckkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |