Stress manquote:
hallo je gaat hbo doen, relax ff wil jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stress manMoet geld bij elkaar schrapen voor de schoolboeken en tandartspak
Zo'n geil wit pak weetjewel
En ik heb nul komma nul informatie ontvangen ook, kan niet handelen dit.
kan niet het is nieuw voor me ik kan niet tegen veranderingen ik ben autist en doei interpunctie en zinsopbouwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je gaat hbo doen, relax ff wil jealles komt goed
gelukkig heb je dat laatste ook niet nodig op de hbotjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan niet het is nieuw voor me ik kan niet tegen veranderingen ik ben autist en doei interpunctie en zinsopbouw
Oh chillquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stress manMoet geld bij elkaar schrapen voor de schoolboeken en tandartspak
Zo'n geil wit pak weetjewel
En ik heb nul komma nul informatie ontvangen ook, kan niet handelen dit.
Jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh chill. Is zo'n pak duur?
En schoolboeken nergens 2ehands te krijgen van falende mensen?
Ik kan je wel een veiligheidsbril sturenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JawelHeb met m'n moeder bol.com en whatever af zitten struinen, kan 300 euro besparen met 2ehands boeken, en dat pak kost 120 en dan moet je ook nog witte schoenen en zo'n veiligheidsbril erbij hebben. Echt van die dingen die ik nu 2 weken vantevoren pas te horen krijg ipv toen ik me aanmeldde. Ik bedoel komop, niet iedereen heeft zo even 900 euro. Zeker typisch hbo/universiteit dit soort geintjes?
quote:
Hahaha, waarom heb je er 5?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan je wel een veiligheidsbril sturenheb er 5
.
Ik hoorde pas na mijn introductieweek dat ik voor 1000+ euro aan boeken nodig had en een labjas. Ik liep daar weg met een tas groter en zwaarder dan brugklassers op hun eerste dag.
Eentje van een bijbaan in een lab, twee omdat ik de mijne was vergeten bij practicum dus een van de school 'leende' en vergat terug te brengen (wat ook een goede strategie was voor labjassen bij onsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, waarom heb je er 5?Maar jij weet vast ook wel een adresje waar je zulke pakken goedkoper dan 120 euro kan halen? Want volgens de site moet ik het op de introductiedag ter plekke kopen, dat is niet verplicht maar aangezien ik t geld dan toch niet heb
..
Studentenverenigingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eentje van een bijbaan in een lab, twee omdat ik de mijne was vergeten bij practicum dus een van de school 'leende' en vergat terug te brengen (wat ook een goede strategie was voor labjassen bij ons). Eentje gekocht als naieve eerstejaars en een van mn vader gehad
.
Die pakken, geen idee. Zal wel anders zijn dan onze jassen, wij kochten ze bij de studievereniging met enigszins korting erop.
Gewoon alleen lid worden van je studieverenigingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Studentenverenigingen! Heb een hele envelop met folders gekregen maar ik word er niet wijzer uit.
Dit ja. De rest is gedwongen leuk doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon alleen lid worden van je studievereniging
Oh dacht dat het hetzelfde was, nvmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon alleen lid worden van je studievereniging
enige wat bij jou te squezen valt zijn je sanka'squote:
tot zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:43 schreef Panzermaus het volgende:
Let's go to the beach, beach, let's go get away.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |