HUILENquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
ik ben echt weer het vertrouwen in de mensheid verloren.
Je hebt het nog niets een gespeeld en nu al jankenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Splinter Cell is dood voor mij, DOOD ZEG IK JE!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet vandaag de dag geen hoge verwachtingen stellen aan de games die uitkomen, kan je ook niet teleurgesteld worden...
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hebt het nog niets een gespeeld en nu al jankenNeger alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet vandaag de dag geen hoge verwachtingen stellen aan de games die uitkomen, kan je ook niet teleurgesteld worden...
Geen Michael Ironside
Weer Mark & Execute
Ik start Chaos Theory en Double Agent maar weer op.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zemek luxe, kowedquote:
IK HOU VAN JE, dat spelquote:
Hitman: Absolutionquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
Jongens, niet huilen want binnenkort Assassin's Creed, Guild Wars 2 en NBA2K13
SPIES VS MERCENARIES IK WIL HET TERUG GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IK HOU VAN JE, dat spel! Dat level Warehouse
! Spies versus Mercenaries
!!!
Niets wilde studentenleven, huisfeestjes en clubs. Gewoon autisten met een controller in je hand tot de zon weer verschijnt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hitman: Absolution
Far Cry 3
Dishonored
Ik ga dit najaar nooit meer naar buiten.
2013, die graphics maken mijn donkere speer hard.quote:
En dan nog even doorgaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets wilde studentenleven, huisfeestjes en clubs. Gewoon autisten met een controller in je hand tot de zon weer verschijnt.
Ja die ken ik, die clown werd in de kont geneukt door dr broer toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
Wie kent dat verhaal van dat oppasmeisje en die psycho clown?
Die clown neukte juist der broer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ken ik, die clown werd in de kont geneukt door dr broer toch?
Fantastisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die clown neukte juist der broer.
[ afbeelding ]
crybaby gonne cry nowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, verveel me alleen de vinketering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |