Ja echt he, gingen die avond naar een chick die een vriend van me had gehosseld bij de Camelot, werd daar zo goed als aangerandquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice
Wij ook, laatste avondfucking fout maja de chicks diggde het wel
Haha, baasquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja echt he, gingen die avond naar een chick die een vriend van me had gehosseld bij de Camelot, werd daar zo goed als aangerand. Maar ach als ziekelijk getande brightblue-eyed adonis kan ik dat makkelijk hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk kan ik weer posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb je gemist.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
COME AT ME BRO!!
[ afbeelding ]
Ik jou ook om eerlijk te zijn, ik heb zelfs over je gedroomd vasje plasje.quote:
ieuwwwquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik jou ook om eerlijk te zijn, ik heb zelfs over je gedroomd vasje plasje.
[ afbeelding ]
Fuck you man, hele tijd de X indrukken, echt hatelijk. Ik deed dat ook maar het is niet leuk en het is een teken van zwakte.quote:
Normaal speel ik altijd met Real maar wou Man united uitproberen vanwege die Robin transfer. Ik daag je uit en nu met Real, tevens moet je niet als een bitch spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef jna het volgende:
Vertel er dan ook ff bij dat ik Santos (4 sterren) en jij man united (5 sterren) was
En iemand laten ragequitten voelt gewoon goed, klaar![]()
Beter ga je PS3 fixxen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Weer een nieuw paar Copa Mundials gekocht. Jeugdsentiment.
Deze seizoenshelft ga ik het veld retro rocken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |