quote:
quote:
quote:
vaseline's ass sizequote:
Haha ja erg leuk weer, doei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ja Vas wat voor een ass heb jij eigk? Zo een dikke squatassoh wacht je squat niet_!!!!111, mayor flubber, klein vormloos kontje?
iets anders maakt weer veel goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Die piercings_!
Die tats op d'r arm
Ze is echt verpest.
Tsk tsk, dit kind is alleen luxe gewend. Ze redt het nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden is
Die 2 achter d'r danquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Die piercings_!
Die tats op d'r arm
Ze is echt verpest.
te weinig scandinavische slettinnen daar manquote:
Dan keek je niet goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
te weinig scandinavische slettinnen daar man
Dan was ik er op de foute avonden denkikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan keek je niet goed.
Ik weet trouwens niet wat die te eten krijgen, wat een titties al die chicks.![]()
Upstairs was hard. Goeie muziek daar. Die DJ leek op Graaf Draculaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan was ik er op de foute avonden denkik.
Niet normaal he, ik wil terug.
Haha sickquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Upstairs was hard. Goeie muziek daar. Die DJ leek op Graaf Dracula![]()
![]()
Naar welk strand ging je?
Tarzan, daar gingen wij ook wel eens beachvolleyballen. Anders Filarakia (daar kenden we mensen), Jacksons etc etc. Ik had ook nog zo een fout hemd gekocht en ben daar een keer in wezen stappenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha sickWest had ook dikke muziek, en had connecties daar dus gratis drank vaak
.
Verschillend, wouden beachvolleyballen dus vaak gewoon ergens waar een leeg veld was, en anders naar 'Strand', dat strand van West, of gewoon ergens bij Baltic Beach en daar in de buurt. Jij?
Haha nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tarzan, daar gingen wij ook wel eens beachvolleyballen. Anders Filarakia (daar kenden we mensen), Jacksons etc etc. Ik had ook nog zo een fout hemd gekocht en ben daar een keer in wezen stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |