Als ik vis kauw moet er never graat in zitten anders eet ik het nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Niet als een baas jezelf een vis soldaat maken. Als ik een grizzlybeer was klapte ik elke ochtend zalm uit het water.
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik vis kauw moet er never graat in zitten anders eet ik het niet
Ik zal jou als een grizzly wegwerkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon als een Grizzly die vis wegwerken.
Dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is tijd om te jagen, ik heb wel trek in een sappig hertje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Niet als een baas jezelf een vis soldaat maken. Als ik een grizzlybeer was klapte ik elke ochtend zalm uit het water.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is tijd om te jagen, ik heb wel trek in een sappig hertje.
Zo een lekker mals zacht rosé gebakken hertje. Om te zuigen zijn die biefstukkenquote:
Snap je. Die vis is malser dan tonijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zet die klauwen in me.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zal jou als een grizzly wegwerken
Hier geef ik je groot gelijk inquote:
Om met Mark & Execute te spelen is een keuze. Je kan ook ervoor kiezen om het niet te gebruiken.quote:Weer Mark & Execute
Ik start Chaos Theory en Double Agent maar weer op.
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden isquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef Sinji het volgende:
Je kunt de mensen die de jungle zouden overleven er zo uitpikken hier.
Daar twijfel ik niet aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden is
Want kippen lopen in de junglequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik vis vies vind heeft niks te maken met jungle overleven. Ik zou rustig een kip zn nek omdraaien en rijgen aan het spit als er niks anders voorhanden is
Waar denk je dat kippen vandaan komen, uit de zee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want kippen lopen in de jungleFaal
Uit een ei.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat kippen vandaan komen, uit de zee?
nice, vooral die visquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dan ben je niet goed snik.
[..]
Bij 25 graden moet er ook wel wind staan.
[ afbeelding ]
Ik eet vandaag rijst met kwie-kwie (met fijngemalen gekuid zoutvlees erin) en pitjel
. Sranan mang sab fa
. Zelfs de seroendeng is home made als ik dat niet al eens eerder heb gezegd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |