Och, met een oudere ook hoorquote:
quote:
Blegh... oma'squote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, met een oudere ook hoor
En als je aanrommelt met een chick van 43 ben je sowieso jonger van geest
quote:
* Daywalk3r rookt virtueel meequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor steekt haar jointje op en gaat Dexter kijken!
Ik dacht Bornerbroek, maar dan had het met een hoofdletter moeten zijn..quote:
Ah duidelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik dacht Bornerbroek, maar dan had het met een hoofdletter moeten zijn..
Nu pittn.
Bye bye
somsquote:
Nouja lekker, er zijn lekkere dingen te bedenkenquote:
Ik zit lekker thuis. Krijg zo een electricien over de vloer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja lekker, er zijn lekkere dingen te bedenken
Maar denk wel dat het een oke dag wordtEn jij?
Hopen dat het een leuk vrouwtje is danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit lekker thuis. Krijg zo een electricien over de vloer.
Helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopen dat het een leuk vrouwtje is dan
Helaasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helaas.Het is een oom van Miss Tuk.
quote:
hermanquote:
Selmaquote:
Wouterquote:
mooi om te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterHet gaat nu prima met me. 20 augustus ben ik weer aan de beurt voor chemo.
Hoe is het met jou en je vrouwtje?
Dit, maar dan een halve dagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:32 schreef Daywalk3r het volgende:
1,5 dag aan 't werk. Ben weer toe aan vakantie
Had ik een tijd geleden wel, lekker milfje was hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopen dat het een leuk vrouwtje is dan
2 dagen en 2,5 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef Redbaron het volgende:
Verdomme.. nog 3.5 dagen tot t weekend..
Stek an die kuip manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef Redbaron het volgende:
Sta bij de kuip.. mijn vracht is er nog niet maar ik moet geladen worden vanavond.
Dat is dus uren maken en proberen te slapen bij een volle Kuip...
quote:
Ha lekker dingquote:
Alweer een joint op de lip zie ikquote:
Nah, een sigaret atm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alweer een joint op de lip zie ik
quote:
Ha ander lekker dingquote:
En nog een lekker dingquote:
Geile boyquote:
Vieze hetero.quote:
quote:
Slaap fijnquote:
nu pas ontwaakt ja?quote:
Leuk setjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan moet d'r eigenlijk ook nog een teeveetje bij
joah, nu nog eventjes sparenquote:
Gevolgd door felching.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan krijg ik mijn langverwachte reacharound?
Geen idee. Ik wilde hem vandaag meenemen naar het werk, maar de batterij was ineens leeg. Terwijl ie wel uitstond...quote:
Schiet me ineens te binnen dat ik nog wel interessant fotografieleesvoer heb op hardcopy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wilde hem vandaag meenemen naar het werk, maar de batterij was ineens leeg. Terwijl ie wel uitstond...
Altijd prettig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Schiet me ineens te binnen dat ik nog wel interessant fotografieleesvoer heb op hardcopy.
Wordt de basis min of meer uitgelegd voor de diverse disciplines. Herinner me daar even aan als je weer eens langs wipt.quote:
Aight.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wordt de basis min of meer uitgelegd voor de diverse disciplines. Herinner me daar even aan als je weer eens langs wipt.
Hiquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wilde hem vandaag meenemen naar het werk, maar de batterij was ineens leeg. Terwijl ie wel uitstond...
Miss Tuk is *nu* bloed aan het verliezen, dus misschien kan je wat aan haar geven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi.
Straks naar Enschede, lekker bloed geven.
Nee. Dit gaat naar mensen die het nodig hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk is *nu* bloed aan het verliezen, dus misschien kan je wat aan haar geven?
Spiraaltje inbrengen als ze slaapt. dan bloedt ze niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk is *nu* bloed aan het verliezen, dus misschien kan je wat aan haar geven?
heerlijk iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spiraaltje inbrengen als ze slaapt. dan bloedt ze niet meer.
De manier waarop je het brachtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:59 schreef Kreator het volgende:
Cue: Waarom klonteren ze zo samen tegen mij in dat topic? Ik zeg toch niks raars verder? Ik vertelde alleen mijn ervaring en ineens ben ik de verzuurde zeikerd..
Welk topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:59 schreef Kreator het volgende:
Cue: Waarom klonteren ze zo samen tegen mij in dat topic? Ik zeg toch niks raars verder? Ik vertelde alleen mijn ervaring en ineens ben ik de verzuurde zeikerd..
On the siiiiiidequote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hier net ook. Met 3ruhreier dabei
Dat doet ze alleen als het ding van tofu of hummus is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spiraaltje inbrengen als ze slaapt. dan bloedt ze niet meer.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen als het ding van tofu of hummus is.
Miss Tuk is nogal één met de natuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk is nogal één met de natuur.Ze is een boom? Of denkt dat ze een boom is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, ze praat met bomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is een boom? Of denkt dat ze een boom is?
Viel nog wel mee voor mijn doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De manier waarop je het bracht
Blijkbaar zien ze daardoor de boodschap niet meer die je bracht. En denken ze enkel in uitersten.
Klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
Viel nog wel mee voor mijn doen..
@samzz: datingsites topic.
Oh ja, daar kijk ik niet meer. Vind het nogal sneu vooral.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Viel nog wel mee voor mijn doen..
@samzz: datingsites topic.
Maar dan nog. Ik was inhoudelijk, to the point en had een valide argument. Ik probeer even mijn posts te analyseren; waarom mensen daar zo hatelijk op reageren. Ik snap het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Denk dat het nogal verschil maakt of je jou 'kent' of niet
Ik ook niet krea, ik ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kreator het volgende:
Maar dan nog. Ik was inhoudelijk, to the point en had een valide argument. Ik probeer even mijn posts te analyseren; waarom mensen daar zo hatelijk op reageren. Ik snap het niet..
Ik ook niet, maar ik had iets te melden. Dat werd allemaal niet zo gewaardeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, daar kijk ik niet meer. Vind het nogal sneu vooral.
Ze voelen zich gelijk zo aangevallenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik ook niet, maar ik had iets te melden. Dat werd allemaal niet zo gewaardeerd..
Ik las het. Ach ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik had iets te melden. Dat werd allemaal niet zo gewaardeerd..
Ik denk dat het iets te maken heeft met je reputatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik was inhoudelijk, to the point en had een valide argument. Ik probeer even mijn posts te analyseren; waarom mensen daar zo hatelijk op reageren. Ik snap het niet..
dat laatste is een zware klus. Ik heb d'r weinig zin in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las het. Ach ja.
Ik ga me aankleden en richting stad. Zodra ik mezelf uit m'n bed heb weten te slepen.
Die nerds kennen me niet eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met je reputatie.
Nouja ligt eraan of je een autistische sukkel bent. Want dan is dat je enige hoop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom iemand zich zou inschrijven op een datingsite. Ik heb echt het idee dat er alleen maar autistische sukkels zitten.
Dan kan je dus beter de kroeg in gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan of je een autistische sukkel bent. Want dan is dat je enige hoop.
Voor anderen kan het een uitbreiding zijn van je mogelijkheden. Maar zoals krea daar ook net zei, door de sukkels die er allemaal zitten zijn die enkele leuke lastig te vinden.
Ideaal toch voor mensen zonder playerskills?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom iemand zich zou inschrijven op een datingsite. Ik heb echt het idee dat er alleen maar autistische sukkels zitten.
Ik wel in ieder gevalquote:
Ja, wij zitten reeds bij Molly. Kom je zo ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef haakon het volgende:
Moin.
Ik lees kroeg?
Wat een goede ideeën zo in de morgen!
En jij denkt echt dat zo'n site helpt die te ontwikkelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ideaal toch voor mensen zonder playerskills?
Nu ja. Het is wel veilig natuurlijk. Als je faalt, weet niemand dat verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat zo'n site helpt die te ontwikkelen?
Ik ben dan ook de nieuwe stadsdichter.quote:
Ja, maar dan faal je toch net zo goed? Is falen op internet zelfs niet een tikkeltje erger juist omdat het makkelijker zou moeten zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Het is wel veilig natuurlijk. Als je faalt, weet niemand dat verder.
Nee, maar dat is ook niet het doel van de site. Besides, sommige mensen zullen dat xoberzo nooit leren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat zo'n site helpt die te ontwikkelen?
Mijn ervaring is juist dat het moeilijker is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan faal je toch net zo goed? Is falen op internet zelfs niet een tikkeltje erger juist omdat het makkelijker zou moeten zijn?
Het is makkelijker omdat je gelijk weet (grotendeels) dat je met hetzelfde doel er bent. Dat het makkelijker is je innerlijk naar voren te brengen zonder dat iemand je verlegenheid ziet. En dat als het gesprek goed gaat je sneller een date hebt dan wanneer je het evt in de kroeg zou proberen, waar je geen skills hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan faal je toch net zo goed? Is falen op internet zelfs niet een tikkeltje erger juist omdat het makkelijker zou moeten zijn?
Waarom dan een datingsite, als het moeilijker isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat het moeilijker is.
Tijdverdrijf? En als je zo'n periode hebt dat je niet zo vaak in de kroeg komt, is het wel handig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom dan een datingsite, als het moeilijker is.
Dan maak je het jezelf onnodig moeilijker?
Zal wel dan. Ik vind het een beetje kansloos, desperate for love of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijdverdrijf? En als je zo'n periode hebt dat je niet zo vaak in de kroeg komt, is het wel handig.
Dat mag. Ik heb het wel een tijdje gedaan. Het bleek niks voor mij te zijn. No biggie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik vind het een beetje kansloos, desperate for love of zo.
Nou ja, je weet iig na het geprobeerd te hebben dat het niks voor je is. Ik wist dat al voor het geprobeerd te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb het wel een tijdje gedaan. Het bleek niks voor mij te zijn. No biggie.
Die mening had een goede vriend van mij ook. Totdat hij het toch maar eens ging proberen en daar enkele scharrels aan overhield en momenteel een relatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, je weet iig na het geprobeerd te hebben dat het niks voor je is. Ik wist dat al voor het geprobeerd te hebben.
Mja, als Samzz er gene behoefte aan heeft, is dat natuurlijk ook prima. Ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mening had een goede vriend van mij ook. Totdat hij het toch maar eens ging proberen en daar enkele scharrels aan overhield en momenteel een relatie.
Terwijl hij het ook heel goed doet in de kroeg enzo. Maar hij had er ivm werk gewoon even geen tijd voor.
Klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:10 schreef Kreator het volgende:
Mja, als Samzz er gene behoefte aan heeft, is dat natuurlijk ook prima. Ik heb het ook niet.
Ik heb er geen behoefte aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mening had een goede vriend van mij ook. Totdat hij het toch maar eens ging proberen en daar enkele scharrels aan overhield en momenteel een relatie.
Terwijl hij het ook heel goed doet in de kroeg enzo. Maar hij had er ivm werk gewoon even geen tijd voor.
En hoequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog jong en strak.
Alles goed? Vandaag werken?
Ja, het bungelt ontspannen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij hangt niks. Bij jou?
Goed om te horen dat je je goed voelt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe
Jazeker! Vandaag komt mijn Gameboy Color binnen![]()
En dan vanavond aan het werk, tot half 3.
En met u?
Redelijk prima, hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je je goed voelt!
Hier alles redelijk prima.Vanavond maar eens naar de Gamma en dan verder klussen met de eetkamer. Wellicht later op de avond nog even een stukje hardlopen.
Lang geleden.
Ach, het kan altijd beter Nath. Gewoon gemiddeld hier. Het gaat pas echt goed met me als ik ergens in zuid Europa op de rand van een zwembad zit in de volle zomerzon met een glas bier/cocktail en een lekkere blonde stoot.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Redelijk prima, haha![]()
Wat ben je aan het doen met de eetkamer?
Lekker. Hoe laat kunnen wij aanschuiven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
Booh, straks bij Bagels and Beans lunchen.
Nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker. Hoe laat kunnen wij aanschuiven?
Je gaat joggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog 26 minuten ongeveer voordat ik lekker rondje kan lopen in Zwolle. Mits het droogblijft.
Heb trek. Maar dat moet ik nog even laten wachten.
Nee gewoon kantoorwandeling.quote:
Ik zit er nog wel even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
DA'S KATS EEN HALF UUR LOPEN, JONGEN!
Klinkt wel gaaf! Heb je een before foto?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd beter Nath. Gewoon gemiddeld hier. Het gaat pas echt goed met me als ik ergens in zuid Europa op de rand van een zwembad zit in de volle zomerzon met een glas bier/cocktail en een lekkere blonde stoot.![]()
Eetkamer: wat groter gemaakt door het wegbreken van een wandje, nieuw plafond erin, sier/plafondlijstjes geplakt, nieuw deurkozijn laten plaatsen, mooi koofje plaatsen met schitterende inbouwspotjes.En de hele zooi ook nog eens schilderen.
Het is nog steeds een damequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
DA'S KATS EEN HALF UUR LOPEN, JONGEN!
Dat moet ik even opzoeken. Het eindresultaat vind ik persoonlijk interessanter. Zal vanavond wel wat naar je door-Appen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt wel gaaf! Heb je een before foto?
Bagels met van alles en nog wat erop, de heerlijkste cheesecake van Nederland en vruchtensapjes, thee en koffiesoorten. O.a..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat kan je er eigenlijk allemaal kopen? Ik ben er nooit geweest.
Ja, eindresultaat is ook interessanter. Daarom zeg ik ook before-foto. Als ik dan de after-foto zie kan ik zien hoeveel het veranderd is enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat moet ik even opzoeken. Het eindresultaat vind ik persoonlijk interessanter. Zal vanavond wel wat naar je door-Appen...
Dat mag ik allemaal niet meer hebben sinds gisteren. Ik ben aan de Montignac.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bagels met van alles en nog wat erop, de heerlijkste cheesecake van Nederland en vruchtensapjes, thee en koffiesoorten. O.a..
Dat is ook zo. Ik ben vandaag wat langzaam. Je weet waarom.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eindresultaat is ook interessanter. Daarom zeg ik ook before-foto. Als ik dan de after-foto zie kan ik zien hoeveel het veranderd is enzoAls ik alleen maar een after-foto zie kan ik alleen maar bepalen wat ik op dat moment zie
HEB IK GEEN ZIN IN.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach flikker op te zeiken, lamme tak.
Jointquote:
Leuk topic. En niet alleen om de vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wat vaker de "Wat draag jij vandaag"-reeks ga bezoeken.
Met pokemon erbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joint
Vanavond na sluit weer. En dan gelijk mn nieuwe Gameboy Color uitproberen
Ik ben er maar weer eens mee gestopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joint
Vanavond na sluit weer.
Aber naturlich! Pokemon Blue en Yellowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leuk topic. En niet alleen om de vrouwen.
[..]
Met pokemon erbij?
Ah, dus onze smokemeeting gaat niet door?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben er maar weer eens mee gestopt.Het werd weer een beetje te veel van het goede de laatste tijd. Sorry Nath.
* 100% Tukker trekt fles wijn open.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus onze smokemeeting gaat niet door?
Ach so.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aber naturlich! Pokemon Blue en Yellow
Moet zeggen dat de meeste daar wel leuk gekleed zijn.quote:
Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so.
Ik had leuke schoenen gezien. Toen ging een oud tokkiewijf ze passen en wilde ik ze niet meer.
Dan denkt ze elke keer als ze die schoenen aanheeft dat ze een oud wijf is. Snap dat dan.quote:
Emancipatie is een bitch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Lol zag die vrouwtjes in het rood wat laat
Nieuw voer?quote:
Swarovski steentjes in zijn frontriem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nieuw voer?
Nee gein. Hoe of waar?
Oeh stijlvolquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Swarovski steentjes in zijn frontriem.
Idd ranzigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Kreator het volgende:
Funny links, pics & clips - #113 Ehrmagerd! Nief Tuhpuc!
En dan de reacties op die post...niet zozeer het (ranzige) filmpje...
Och het kan opzich wel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij zo'n filmpje wil ik nooit kijken maar uit nieuwsgierigheid doe ik het vaak toch.
Maar nu kan ik het beter niet doen. Denk niet dat het in de smaak valt op 't werk.
Nou, er zitten hier 5 mensen achter me die op mijn scherm mee kunnen kijken als ze willen. Denk dat ik dan wel raar aangekeken wordt. Ook al is het geen naakt ofzo. Ze zullen denken dat ik rare hobbys hebquote:
Dat wordt het voor mij morgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
Het is echt van dat 'wat moet ik in godsnaam aan' weer.
Vraag het anders aan de echte experts: [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
Het is echt van dat 'wat moet ik in godsnaam aan' weer.
Ja, ik moet toch wat verzinnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Kreator het volgende:
Overigens wordt de kleding landelijk ingekocht en bepaald bij toko's als Open32, Tukker. Dat is dan weer een beetje jammer..
Futurama S07 loopt nog, schatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg, einde van seizoen 4 van Dexter
Uiteraard mag je in dat soort topics alleen maar veren in de billen van de anderen steken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Beetje jammer dat het allemaal reacties zijn van "je mag alleen een oordeel vellen als je er zelf geweldig uitziet"
Futurama heb ik alles al van gezien behalve het nieuwe seizoen. Maar Dexter loopt ook nog hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Futurama S07 loopt nog, schatje.
De vertrutting van fok.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard mag je in dat soort topics alleen maar veren in de billen van de anderen steken.
Nee, dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vraag het anders aan de echte experts: [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Ik heb het nog nooit gezien, dat Dexter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Futurama heb ik alles al van gezien behalve het nieuwe seizoen. Maar Dexter loopt ook nog hoor![]()
Heb nog 2 seizoenen op mn laptop staan en het 7e begint in September![]()
Het gaat gewoon om het einde van dit seizoen. Het is zo heartbreaking
ik ben bij de eerste twee afleveringen in slaap gevallenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, dat Dexter.Kennelijk mis ik iets, want iedereen praat er lovend over.
2Happy is m'n makker, post wel vaker van die vunzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Kreator het volgende:
Funny links, pics & clips - #113 Ehrmagerd! Nief Tuhpuc!
En dan de reacties op die post...niet zozeer het (ranzige) filmpje...
quote:
2e seizoen vond ik een stuk minder.quote:
Mja, ik vond seizoen 1 en 3 het leukstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2e seizoen vond ik een stuk minder.
Net als nu met True Blood, begon goed, maar nu bij serie 5 vind ik het matig worden. Maar misschein komt dat door de rol van Lafayeth. Die was in het begin vooral grappig
Geen idee meer wat er precies in 3 gebeurde, kan best zijn dat die ook oke was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, ik vond seizoen 1 en 3 het leukst
edit: van True Blood dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |