jah die wel zijn wat kleinerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef houdjemond het volgende:
Je zegt dat je niks met beeldbuis-monitoren kan, wel met relatief nieuwe flatscreens?
Relatief nieuwe samsung flatscreen, word nog wel herkent, maar geeft geen beeld meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef T42 het volgende:
[..]
jah die wel zijn wat kleiner
of je moet nog hele oude beeldbuis monitoren hebben van voor vga
kan ik vast nog wel wat meequote:Op zondag 24 maart 2013 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Relatief nieuwe samsung flatscreen, word nog wel herkent, maar geeft geen beeld meer.
das wel intresant! waar op te halen?quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Magneet het volgende:
Heb nog een Toshiba Portege R100 met wat acc's liggen. Installeren kan wel een uitdaging zijn wegens niet booten van usb oid stata nu wel xp op volgens mij.
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=1915
Verder nog een xbox 1 zonder controllers maar wel nog headset geloof ik
Ook nog een Joytech scart selector 1 1/2jr geleden uit gebruik genomen en status nu onbekend
[ afbeelding ]
moet lukkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is wel een keer te doen. misschien kan 1 mei onder werk tijd?
vraag maarquote:
waar ligt hij? compleet of niet is geen probleemquote:Op maandag 27 januari 2014 12:54 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb nog een playstation 1 die niet compleet is
is het een pc? kan op google niet zo snel vinden wat het isquote:Op maandag 27 januari 2014 12:26 schreef zealot het volgende:
Geen idee of dit tot je gezochte apparaten behoort, maar er staat hier nog een Excom 2001 (althans, zo heet ie volgens mij) op zolder. Is gebruikt voor het geven van theorieles.
Weet ook niet of je dit ding voor andere doeleinden kunt gebruiken... ik hoor 't wel!
Volgens mij zit er wel iets van computer aparatuur in. Hier is ergens rond 1985-1990 theorie examen mee gegeven voor autorijbewijs. Als ik volgende week een keer tijd heb zal ik eens kijken of ik iets meer details voor je hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:01 schreef T42 het volgende:
zo toevallig kom ik hier mijn eigen topic tegen.
[..]
vraag maar
[..]
waar ligt hij? compleet of niet is geen probleem
[..]
is het een pc? kan op google niet zo snel vinden wat het is
die mag ookquote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb het hele huis overhoop gehaald en slechts de controller gevonden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |