Ik wacht nog op een nieuwe afspraakquote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef T42 het volgende:
[..]
wil ik graagstuur ff pm ben morgen in eindhoven namelijk
je hebt pmquote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef moeftie het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een nieuwe afspraak
bedoeling van mij is de verzendkosten of misschien een kratje bier. (als het iets leuks is)quote:Op maandag 3 december 2012 13:40 schreef John_the_Red het volgende:
T42 nog interesse in een werkende Toshiba t2100cs ?
PS prijs notk
Als het alleen om de verzendkosten gaat wil ik mijn spul ook wel opsturen hoor! Dat moet wel te doen zijn dmv een standaard pakket.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef T42 het volgende:
[..]
bedoeling van mij is de verzendkosten of misschien een kratje bier. (als het iets leuks is)
Graag gedaan!quote:Op zondag 9 december 2012 01:28 schreef T42 het volgende:
vandaag wat bruikbare spullen gekregen van moeftie, super!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef moeftie het volgende:
[..]
Graag gedaan!word hier niet gestrooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik glij graag
goed ontvangen en al veel van gebruikt en getest.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Had je mijn spul eigenlijk goed ontvangen? En kan je er wat mee?
Toppertje!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef T42 het volgende:
[..]
goed ontvangen en al veel van gebruikt en getest.
beetje nieuw maar wel welkomquote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb volgensmij nog een moederboard met amd athlon 64 3000+ er op liggen
die heb ik altijd al 1 willen hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 02:07 schreef Janena het volgende:
Heb hier nog een jaren 90 iMac staan. Alleen de voeding is kapot, hij krijgt geen stroom.
Als je belang hebt: ik ben af en toe in Best te vinden, regio Eindhoven.
Woon zelf in overijssel.
Het is deze uit ik geloof 1998 (heb het toetsenbord en de muis ook nog):
[ afbeelding ]
ik kom wel eens in ede (familie wonen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een IBM P3 laptop en Texas instruments travelmate 4000M heb ik liggen in Ede.
De P3 heeft lege bios batterij en de antieke travelmate deed laatste keer niets meer.
Zal ik je een pbtje sturen wanneer ik in de buurt van Brabant kom? Of pb me anders je telefoonnummer of mailadres. Dan kan ik via die weg contact opnemen.quote:
gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Janena het volgende:
[..]
Zal ik je een pbtje sturen wanneer ik in de buurt van Brabant kom? Of pb me anders je telefoonnummer of mailadres. Dan kan ik via die weg contact opnemen.
Leuk dat je deze wilt hebben,relikwie,maar houd er rekening mee dat als je de iMac weer in zijn oude staat werkend wilt hebben,je wel de beurs zal moeten trekken want het herstel is niet goedkoop zoals bij een pc. Vraag ook aan de verkoper of hij de originele installatie cd's van OS9 erbij heeft,anders heb je er nog niks aan.quote:
ok bedankt heb er idd geen ervaring meequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk dat je deze wilt hebben,relikwie,maar houd er rekening mee dat als je de iMac weer in zijn oude staat werkend wilt hebben,je wel de beurs zal moeten trekken want het herstel is niet goedkoop zoals bij een pc. Vraag ook aan de verkoper of hij de originele installatie cd's van OS9 erbij heeft,anders heb je er nog niks aan.
Tenzij je natuurlijk er een vissenkom van gaat maken.
dat lukt welquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Met een beetje geluk is het een kapotte condensator in de voeding. Die kan T42 zelf nog wel vervangen.
En volgens mij heeft OS9 geen licentiecodes dus dan zou je de cd's gewoon ergens kunnen downloaden mocht Janena ze niet meer hebben.
tnxquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef Janena het volgende:
Voor zover ik weet werkt hij nog wel. Alleen de stroomtoevoer is niet goed waardoor hij niet aan wil. Ik zal eens kijken of ik de installatieschijfjes nog heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |