dm terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Hee T42 ik heb nog wel een oude P4 3,0GHZ liggen en een Celeron 2,66GHZ bij intresse hoor ik het wel anders worden ze prullenbak voer.
edit: ik heb je iig ook een DM gestuurd.
staat hij in de buurt van helmond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Eltonno het volgende:
Mijn pc is een tijdje terug overleden. Waarschijnlijk het mobo of de processor, maar er zit vast nog wat bruikbaars tussen. Ik moet nog even kijken wat ik er uit haal om zelf te hergebruiken. Maar op deze manier staat hij iig in MyAT zodat ik het zelf ook onthoudt..
Hij is wel vrij nieuw (jaartje of 5), heb je daar ook interesse in?
Groningen, dus even langskomen zit er niet echt in. Kleine dingetjes zou ik nog wel op willen sturen, maar anders breng ik hem hier naar het goede doel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef T42 het volgende:
[..]
dm terug
[..]
staat hij in de buurt van helmond?
ga ik binnen kort niet komen. dus ander doel gelukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:41 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Groningen, dus even langskomen zit er niet echt in. Kleine dingetjes zou ik nog wel op willen sturen, maar anders breng ik hem hier naar het goede doel.
wil ik graagquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef moeftie het volgende:
Heb je ook wat aan losse onderdelen?
De kast waar het uitkomt heb ik namelijk zelf nog in gebruik.
Gaat om:
P3 1GHz, met mATX moederbord (nog korter eigenlijk)
256 + 128MB SDRAM
Voeding (20 pins + oude 4pins molex connectors voor devices)
10GB IDE HDD
Verder heb ik:
3 AGP videokaarten (geen idee hoeveel werkgeheugen)
2 PCI modems
1 pcmcia wireless kaart voor een laptop
Ligt allemaal te verstoffen in Eindhoven
maakt niet uit dat is altijd 10x beter dan de klikoquote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een tijd terug melding gemaakt van een zeer goede computer (3 GHZ met W7 &Office) die vrij zou komen en ik weg zou geven. Vanwege persoonlijke omstandigheden in mijn familie heb ik deze nu aan een familielid gegeven die dit beter kon gebruiken gezien haar persoonlijke financiële positie op dit moment.
24 en 25 van deze maandquote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T42, heb je al enig idee wanneer je in Utrecht bent? Je zei dat je ergens eind november langs zou komen.
Oké, dan ben ik er zelf niet maar ik heb het in een doos gedaan en mijn huisgenoot kan je die wel geven.quote:
dan rij ik na de beurs langs (de 25e) moet nog meer ophalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik er zelf niet maar ik heb het in een doos gedaan en mijn huisgenoot kan je die wel geven.
en?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef The-Bazone het volgende:
Ik zou wel een nieuwe hard disk kunnen gebruiken eigenlijk...
ON: Misschien kan ik morgen een oude PC voor je regelen T!
Oh sorry man, was deze topic helemaal vergeten, het blijkt dat een of ander opa die PC graag wou kopen van hem.quote:
geen probleem moet al 4 andere afquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T, dit gehele weekend is er niemand thuis bij ons. Aangezien je misschien wilde langskomen zal dat niet kunnen. Ik bewaar de spullen voor je voor als je nog eens in Utrecht komt.
Oké, nou ik ben er weer dus mocht je in de buurt zijn, geef een gil!quote:
zal ff kijkequote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, nou ik ben er weer dus mocht je in de buurt zijn, geef een gil!
altijdquote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Norther het volgende:
Zoek je nog steeds spulletjes of niet?Ik heb ook wel het een en ander staan en wil er eigenlijk vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |