heb windows vanaf 1.0quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
DOS erop en een dir vol met games
Win3.1 voor de lol erbij
lol idd Ik heb de floppies nog wel ergens. Hij is soundblaster compatible en ook een erg goed scherm, dus zeer geschikt voor retrogaming.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
DOS erop en een dir vol met games
Win3.1 voor de lol erbij
Tot November kan ik je niet beloven..quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef T42 het volgende:
[..]
wil je hem nog even vast houden? in november ben ik een weekend in utrecht.(verzamelbeurs heb ik een expositie van oude computers)
eerder ben ik niet in de buurt jammergenoegquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
lol idd Ik heb de floppies nog wel ergens. Hij is soundblaster compatible en ook een erg goed scherm, dus zeer geschikt voor retrogaming.
[..]
Tot November kan ik je niet beloven..
kijk maar ben stiekem toshiba geylquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef kovenant het volgende:
k heb nog een toshiba t1100 , zal kijken of ik die zelf houd , ga verhuizen dus gaat miss weg
heb ook nog wel RAM liggen hele verzameling ( >50 stuks )
ik zit in helmondquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hij is evt ook in Amsterdam omgeving Centrum op te halen.
jahwel maar is beetje verweg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef kovenant het volgende:
geen interesse ga ik vanuit, dan gaan ze naar de metaal boer
en dus binnen tnx kan er wel wat meequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef kovenant het volgende:
ik heb hier wat ram geheugen liggen,
tegen verzendkosten te verkrijgen
SO-dimm :256 mb ddr266 6x
SO-dimm :256 mb 4200 12x
so-dimm : onbekend ( geen zin om na te kijken ) 1x
verder oude collectie ram van alles en nog wat
45 stuks ram geheugen
processoren , sommige wat verbogen pinnetjes , verder zouden ze allemaal moeten werken ( denk ik )
amd athlon 2400
intel p4 2.66ghz
intel costa rica 2.8ghz
amd athon 64 3200
intel xeon costa rica 1700dp
amd athlon 2500k
intel celeron 1300
amd athlon 1800
amd athlon 1900
amd athlon 64 3500
intel p4 1.8ghz philipines
en de rest houd ik zelf !
en 4 stuks rambus kingston KVR800x18-16 256 MB deze zijn wel tegen leveringsprijs
of alles op te halen in Piershil
altijdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T42, nog spullen nodig? Ik wilde namelijk mijn oude computerspul verkopen maar daar is blijkbaar geen interesse meer in.
Zie [TK] Oud computerspul
Jaja, ben het niet vergeten. Heb een paar van die ouwe dingen staan hier, maar daar moet ik nog mee aan de gang. Misschien krijg ik ze nog aan de praat, en sowieso opschonen.quote:
printers heb ik niet zoveel aan rest welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaja, ben het niet vergeten. Heb een paar van die ouwe dingen staan hier, maar daar moet ik nog mee aan de gang. Misschien krijg ik ze nog aan de praat, en sowieso opschonen.
Altijd leuk om eens weer te proberen, diskjockeyen met diskettes en zo.
Oude HP Deskjet printer (met parallelle printerpoortaansluiting), ook belang bij? Het ding werkt ook nog (dat weet ik zeker), maar dus niet met computers zonder zo'n aansluiting.
Wel een ideetje trouwens voor dit weekend: een lijstje maken van alle ouwe werkende troep. Dat als ik eens in het zuiden des lands ben, ik alles in 1x bij T42 kan afleveren. Ben ik er mooi vanaf, en de ander weer blij.
is toch nog eindje van helmondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je mag een keertje komen shoppen als je zin hebt; Dordrecht is voor jou vlakbij toch?
ach detailquote:
1:10 km met wind meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef R-Tech het volgende:
[..]
ach detailheeft je kever ook weer een ritje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |