abonnement Unibet Coolblue
pi_342161
Richard (Het Gebit zoals dolfijntje hem al fijntjes omschreef, ik zal die naam in ere houden) gaat naar bed.
Hij gaat in eerste instantie op Sandra liggen, dat denk ik tenminste maar het haar ziet er blond uit et de infra rood camera.
Om de een of andere reden schieten er een aantal in een slappe lach.

Op een gegeven moment gaat Koen overeind zitten en begint wat te brabbelen, de anderen schieten weer in de lach en zeggen dat ie aan het slaapwandelen is . Koen gaat weer liggen en ligt af en toe wat te reutelen.

Het Gebit en Sandra liggen de hele tijd met de armen om elkaar heen, volgens mij willen ze wel bekken maar durven ze het niet ....

Koen draait zich om in zijn slaap, gaat tegen de rug van Sandra aanliggen en begint te kreunen. aaah oooh euuhh
Hij pakt ook haar bovenbeen vast.
Net zo snel ligt hij weer op zijn rug in slaap.

Het Gebit en Sandra gaan weer tegen elkaar liggen en lijken in slaap te vallen. Ook Mariska die net ook nog wakker was en mee zat te lachen.

Ik hoor nu een aasgier boven de bus cirkelen en krijsen.

Koen gaat weer overeind zitten en wrijft door zijn haar, er dwarrelen er 4 op het dekbed, hij heeft er nu nog 532 over.
Hij zit een minuut of 5 zielig voor zich uit te staren deze reuze-kleuter en gaat weer liggen.

De rust lijkt weder te keren dus ik ga nokken nu.

Nog even dit:
Ik heb wat negatieve commentaren gelezen, de bus 1 zou in dit forum veel leuker geweest zijn, een aantal mensen zijn vertrokken etc.
Ik ben zelf ook maar een newbie hier, maar zou het leuk vinden als de stemming toch nog positief wordt, en er meer streamverslagen geschreven worden, ik denk dat iedereen dan meer actief gaat worden.

Genoeg gezeik wat dat betreft,
Los Ballos.

pi_342236
>Nog even dit:
>Ik heb wat negatieve commentaren gelezen,
>de bus 1 zou in dit forum veel leuker
>geweest zijn, een aantal mensen zijn
>vertrokken etc.
>Ik ben zelf ook maar een newbie hier, maar
>zou het leuk vinden als de stemming toch
>nog positief wordt, en er meer
>streamverslagen geschreven worden, ik denk
>dat iedereen dan meer actief gaat worden

Trek het je niet aan Affenschwanz zo gaat het altijd op dit soort forums. Ik heb bus1 een beetje gevolgd hier en toen waren er precies dezelfde verhalen over mensen die na bigbrother naar andere forums waren gegaan. Dus doe je best en wie weet volgend jaar ook je eigen forum ;-)


2:30 - 3:00

Koen gaat uit bed en lijkt weer wat te vreten te zoeken. Hij drinkt voornamelijk water. Hij zit nu met z'n hoofd in zn armen voorovergebogen op een stoel. Hij lijkt erg teneergeslagen.

Nu gaat hij bij de slapende Ruth op de bank zitten. Weer verbergt hij z'n hoofd in zijn handen. Hij schudt nu zelfs zachtjes z'n hoofd heen en weer (nervous breakdown jochie ?) Dan staat hij op en gaat weer naar de slaapruimte waar hij hetzelfde ritueel uitvoert.

Nog steeds kan hij de slaap niet vatten en blijft maar woelen en draaien.

= godverdikkie hee =
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')