Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standenquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 10 races (Rutger van Schaardenburg - 14de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 10 races (Marit Bouwmeester - Gedeeltelijk 1ste)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 6 races (Kalle Coster/Sven Coster - 13de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 4 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 3de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 8ste)
Kwartfinales: 16:00 uur (dinsdag 7 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Quasi zelfde omstandigheden als vorige races dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef kilon het volgende:
[..]
14 knopen bij de start volgens de london site.![]()
Het is een stuk simpeler dan gisteren en Henry lijkt me een stuk slimmer dan Danoontje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk heeft de NOS nu wel de puntentelling voorbereid"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat is die chinees aan het doen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gelukkig is het nu wat simpeler, dat moet toch nog wel te doen zijn voor de NOS...toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk heeft de NOS nu wel de puntentelling voorbereid![]()
![]()
Gisteren was ook basisschoolrekenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is een stuk simpeler dan gisteren en Henry lijkt me een stuk slimmer dan Danoontje.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ze ligt in ieder geval bij de eerste 3.. dus vooralsnog in ieder geval een plakOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Chinese kiest gewoon een ander spoor."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Chinese neemt een andere lijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je kan echt heel veel tijd pakken met bepaalde andere lijnen soms, maar het is iets van een gokje, zeker zo vroeg in de race!quote:Jack does it in real time...![]()
Eigenlijk is het volgen via de site veel spannender
huh maar ze ligt wel eerste
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Marit nam een andere vaarlijn. Dat kan gunstig uitpakken met de wind en stroming. Of niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Sasman het volgende:
Huh...Wat is dit allemaal. Ksnap er echt de ballen van.![]()
Je vaart zo snel mogelijk van boei naar boei, route mag je zelf kiezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Sasman het volgende:
Deze sporten zijn niet het meest overzichtelijk inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Sasman het volgende:
![]()
Volgens mij ligt ze er nu niet heel best bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je kan niet altijd recht naar een boei gaan...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef Sasman het volgende:
Huh...Wat is dit allemaal. Ksnap er echt de ballen van.En je moet sowieso 'kruisen' / koers veranderen een paar keer, dus dan kan je bijv. links - rechts - links varen of rechts - links - rechts en dan kom je toch bij die boei uit...
Al lijkt de Chinese nu een prima lijn gekozen te hebben.
Jack does it in real time...![]()
Ze moeten gewoon van boei naar boei, maar je mag zelf je lijn bepalen. Het is makkelijker te zien waar iedereen ligt als ze bij die boei zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als Xu, Marit, Evi of Murphy wint dan is die meteen kampioen mocht er iemand anders winnen dan hebben Xu, Marit, Evi of Murphy genoeg aan een 2de plaats enzovoorts.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja maar toen was het groep 6-niveau, nu groep 3![]()
Omdat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef tralalala het volgende:
Als die Belg voor Marit eindigt is de OS al geslaagd voor BelgieTrotse Belg.![]()
Marit ligt vierde van de vier."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit wordt nu echt door iedereen voorbij gevaren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Verkeerde keuze gemaakt lijkt het...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ok, wordt een 4e plaats, typisch Nederlands weer.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Ah, echte kenners!quote:
Dit was natuurlijk ook al de finish, de eerste boei...
Marit lijkt nu snelheid te maken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit neemt weer een andere lijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Helemaal kansloos nu al, kijk die dikke achterstandquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ah, echte kenners!
Dit was natuurlijk ook al de finish, de eerste boei...
Nederland
Gesink
Jammer dat er geen applicatie is voor die 3D-animaties online.
Kijk, penalty alvast voor de Chinese!Jack does it in real time...![]()
Mooi zo!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die Belgische zakt nu trouwens ook terug.![]()
Die Chinese moet wat rondjes draaien![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Marit naar plek 2
Gebaseerd op he-le-maal niets zeker?quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Goede lijn voor Bouwmeester nu, maar het is soms zo vertekenend dus met zeilen!
Zoiets jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gebaseerd op he-le-maal niets zeker?
Klopt.Zoals het er nu naar uit ziet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gebaseerd op he-le-maal niets zeker?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dafuck ze rammen elkaar bijnaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zoals alle Nederlandersquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat gewoon winnen maar ze houdt het graag spannend.![]()
![]()
Kom op, rol die Chinese op!
Fuck off met die Britse trouwens, want die ligt echt in de weg nu...Jack does it in real time...![]()
Weer 2e
Chinese neemt weeer de bovenlijn lijkt het, beter valt het deze keer wat stil daar...
http://www.london2012.com(...)html?v=1012012080612quote:
6 Marks en dan naar de finish (meestal een kort stukje).Jack does it in real time...![]()
Ik vind dit te spannend
Kan nog vanalles gebeuren dus...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)html?v=1012012080612
6 Marks en dan naar de finish (meestal een kort stukje).![]()
Wat een chaotische bende is dat zeg.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Alsof Belgie iets te betekenen heeft op een OSquote:
Volgens mij ligt ze nog prima ten opzichte van de ChineseOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
verbaast met dat china zo snel terug kwam - die maakte gewoon 15 seconde goed met de downwind met de penalty erbij.. da's geen goed teken![]()
Enteren!!!!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Zeker, aangezien de wind ook telkens verandert en telkens een bepaalde lijn dus snel / langzaam kan blijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan nog vanalles gebeuren dus...
Maar dat hele tactische is moeilijk in beeld te vangen. Want de 'kortste lijn' geometrisch gezien naar een boei, kan dus bijvoorbeeld helemaal niet de snelste zijn, vanwege de windpositie en stroming. Dat is gewoon super moeilijk in te schatten!Jack does it in real time...![]()
Ik het gevoel dat Bouwmeester op de weg terug wel weer wat terug kan pakken, dat lijkt haar beter te liggenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze valt weer stil
Hopelijk breekt dat haar op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:14 schreef TheArt het volgende:
Chinese is meer bezig met het controleren van Marit.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kan die Chinese even zinken?
Kom op Marit!
Nu al te tactisch varen is wel erg vroeg, want anders komen de concurrenten ook weer terug. Kom op!
Belgische ook weer terug in de raceOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laatste
Bouwmeester helemaal achteraan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer flink terrein verloren zeg
Kom op Bouwmeester, laat die anderen elkaar maar in de weg zitten, nu snel naar die andere boei weer!
En inderdaad, je mag dus niet zomaar voor een boot gaan varen of zo, je moet soms dus wel opletten of voorrang verlenen...Jack does it in real time...![]()
Wordt dus weer 4e
Ja daar had ze dus niet moeten zittenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, kwam door de Chinese. Ze moest wel.
Marit pakt weer een goede downwind lijn - die Chinees was tactisch gewoon heel slim daarnet voor Marit..![]()
Bouwmeester kan nog terugkomen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Godsammequote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat is dat trouwens voor raars dat de organisatie kan zeggen, 'doe nog maar een rondje'?know'm sayin?
word? word.![]()
Net halverwege, allemaal nog mogelijk man...quote:Je mag dus niet hinderen (als je geen voorrang verleent) of tegen andere boten aanvaren. Daarom kan je ook niet zomaar elke maneuvre doen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef alors het volgende:
Wat is dat trouwens voor raars dat de organisatie kan zeggen, 'doe nog maar een rondje'?Jack does it in real time...![]()
Ze komt weer terug nu....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Raar dat ze deze kant op veel harder vaart dan de restBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jij wel dan, snotneus. Er zitten hier allemaal betweters.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef cap het volgende:
Echte falers: degene die hier meteen "faal" roepen en geen reet van zeilen afweten.Allemaal cabaretteketet!![]()
Marit is lekker aan het jojoen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat beneden stuk heeft ze beter in de vingers dan naar bovenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En weer tweede![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef cap het volgende:
Echte falers: degene die hier meteen "faal" roepen en geen reet van zeilen afweten.!!!
Noot noot.![]()
Ik las downloadquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
de downwind lijn is goed. Marit is denk ik ook zo de zwaardere van iedereen . dus dat helpt ..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee Marit is de lichtstequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
de downwind lijn is goed. Marit is denk ik ook zo de zwaardere van iedereen . dus dat helpt ..know'm sayin?
word? word.![]()
Als ze zich nu niet in de zeik laat nemen door die Chinees is er nog van alles mogelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marit is lekker aan het jojoen.![]()
ze gaf in een interview aan dat ze juist 1 van de lichtere is...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
de downwind lijn is goed. Marit is denk ik ook zo de zwaardere van iedereen . dus dat helpt ..![]()
Gelukkig is de finish een klein stukje na een beneden stukquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Dat beneden stuk heeft ze beter in de vingers dan naar boven
You can trust me, trust nobody...![]()
Ze moet tegen de wind in straks het verschil beperkt houden. Dan kan straks wind mee een eindsprint komen voor zilver.![]()
Snotneus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij wel dan, snotneus. Er zitten hier allemaal betweters.![]()
Daarom, en dan moet je niet meteen faal gaan roepen.![]()
Ligt de finish aan die kant? Belangrijk detail lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Dat beneden stuk heeft ze beter in de vingers dan naar boven![]()
Chinese gaat het goud pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2e volgens mij... nou doorgaanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
FAAL!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef cap het volgende:
[..]
Snotneus?![]()
Daarom, en dan moet je niet meteen faal gaan roepen.Noot noot.![]()
Kom op Bouwmeester, geconcentreerd nu naar die andere boei en vlammen terug naar de finish daarna!Jack does it in real time...![]()
Dat doe ik niet. Trouwens faal roepen, is zo'n uit de tijd mode woordje geworden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef cap het volgende:
[..]
Snotneus?![]()
Daarom, en dan moet je niet meteen faal gaan roepen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Moeten idd nog een keer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Sautor het volgende:
Recht naar de finish? Nee toch, ze moeten toch nog een keer?![]()
Blegh die Chinese is te goedBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb hier helemaal geen verstand van, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom ze niet gewoon die chinese volgde nadat ze de vorige keer als 2e om de boei gingBob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs![]()
BBC HD geeft goed commentaarGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Kijken of je de Chinese kan volgen en dan opstomen voor de wind."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marit's bovenlijf is ook gedraaid - niet super efficient - maar dat is haar stijl - 1e keer dat ik haar live zie trouwens![]()
![]()
Ze komt hier alleen om te trollen. Gewoon negeren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gossie, zit je weer om aandacht verlegen?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gossie, zit je weer om aandacht verlegen?![]()
![]()
Wat een gejojo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze pakt nu de wind van de Chinese hopelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb toch op vrij hoog niveau gezeild maar vind dit ook wel een redelijke faal hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:18 schreef cap het volgende:
Echte falers: degene die hier meteen "faal" roepen en geen reet van zeilen afweten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: