Hier niet.quote:
Ik wacht toch nog ff, want het regent nog echt en ik heb geen jas bij me.quote:
Tofste serie ooit!quote:
Nee, tofste serie blijft The Wirequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog ff, want het regent nog echt en ik heb geen jas bij me.
[..]
Tofste serie ooit!
Ik woon tien minuten van werk en anders is het te warm, dus ik had alleen een vestje aan.quote:
Ben ik ook begonnen met kijken maar dat grijpt me niet zoals BB dat heeft gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, tofste serie blijft The Wire
In 500 meter zo hard zweten dat het net lijkt alsof het geregend heeftquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vies zeiknat weer waar ik zo doorheen moet fietsen ja!
Dat was 2 weken geleden zo idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In 500 meter zo hard zweten dat het net lijkt alsof het geregend heeft
Breaking Bad is wat dramatischer, The Wire stuk realistischer en grauwer. The Wire is wel echt ontzettend goed geschreven, zelfs dat er universitaire lessen op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tien minuten van werk en anders is het te warm, dus ik had alleen een vestje aan.
[..]
Ben ik ook begonnen met kijken maar dat grijpt me niet zoals BB dat heeft gedaan.
Da's wel heel extreem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik als kind megaveel. Nu ieder jaar wel een keer.
Met eten werken. Dat vinden ze lekker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel extreem.Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ow ja, natuurlijk. Dat vind ik altijd maar naar / bewonderenswaardig op festivals in augustus/september. Al dat bedienend personeel wat de hele dag tussen de wespen staat. Ik zou er helemaal gestoord van worden.quote:
Het zijn vaak de hysterische mensen waar ze van gaan steken. Dan zijn ze bang. Als je ze gewoon laat vliegen en rustig wegjaagt is er niets aan de hand.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, natuurlijk. Dat vind ik altijd maar naar / bewonderenswaardig op festivals in augustus/september. Al dat bedienend personeel wat de hele dag tussen de wespen staat. Ik zou er helemaal gestoord van worden.
Ze pakken altijd de kleintjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef Tegan het volgende:
Ik word gestoken omdat andere mensen ze dood proberen te slaan.
Ik denk dat je angst verwart met agressie...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn vaak de hysterische mensen waar ze van gaan steken. Dan zijn ze bang. Als je ze gewoon laat vliegen en rustig wegjaagt is er niets aan de hand.
Nee. De wespen zijn bang om dood te gaan en dan gaan ze in de aanval => terugsteken dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je angst verwart met agressie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |