Enkele ontwerpen ter inspiratiequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
ING behoudt zich het recht voor om de volgende afbeeldingen af te keuren:
* Portret(ten) van beroemdheden, waaronder bekende voetballers, popsterren, filmsterren en royalty;
* Kunstwerken;
* Logo's van merken, bedrijven en verenigingen;
* Namen van bedrijven of bekende personen;
* Stripfiguren, gedichten, songteksten of notenbalken;
* Advertenties, reclamefoto's van merkproducten;
* Adressen, telefoonnummers, Internetadressen;
* Politieke of religieuze afbeeldingen en/of teksten;
* Mishandeling en geweld;
* Alcohol, drugs en tabak;
* Bloot of seksueel getinte afbeeldingen;
* Racistische afbeeldingen;
* Pasfoto's en identiteitsbewijzen;
* Afbeeldingen uit computergames en filmscènes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Onufriev op 06-08-2012 13:38:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje heb ik ook erop haha![]()
Die is wel baas, ik denk alleen dat 'ie niet mag ivm acteurs/films etc.quote:
Aan zoiets zat ik ook te denken, andere pasjes, maar ik denk dat die ook geweigerd worden.quote:
als je de foto in spiegelbeeld aanlevert dan herkent het systeem het niet zo snel als copyrightquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Onufriev het volgende:
Iemand die weet wat er gaat gebeuren als hij wordt afgewezen? Ik ga voor deze denk ik, maar vrees dat ie wordt afgekeurd ivm portretrechten. Als er niks als straf op staat kan ik het altijd proberen toch?
[ afbeelding ]
Als spiegelbeeld inleveren en in die tool zelf weer spiegelen bedoel je? Of gespiegeld laten staan, dan komt het niet mooi uit met de afbeelding vrees ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
als je de foto in spiegelbeeld aanlevert dan herkent het systeem het niet zo snel als copyright
Kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Plamboom het volgende:
Blanco ING pas voor de fotosoepers![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |