Ga wel kijken één van de weinige teams dat een beetje weerstand kan bieden denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Zipportal het volgende:
23:15 - 01:00
Kijktip
Voorrondes (m) Argentinië - Verenigde Staten (m
Inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Neroje het volgende:
Lijkt een leuke pot te worden
Overigens: Op de BBC werd Chandler een paar keer Anthony genoemd...
Wat heb je tegen hem dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Guard het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik nauwelijks naar het dreamteam kijk, coach K
Bal moet echt volledig door het net zijn, zijn schouder zat aan het net zowat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef DeeBee het volgende:
Dunkt hij hem nou via zichzelf eruit en daarom telt hij niet?!![]()
Niemand die het heeft gezien denk ik, zou wel moeten ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom krijgt USA die punten niet alsnog?
Wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fucking pijnlijk dit voor het "Dream Team".
leg uit, wat is screenen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Neroje het volgende:
Argentinië staat me toch een partij te screenen zeg
Komen echt goed vrij daardoor
Basically, in de weg gaan staanquote:
Argentijnse screens bewegen wel redelijk wat maar misschien is dat normaal. Net in slow-motion zag je ook goed dat de heup erin gedraaid werd zodat de verdediger van de USA er niet langs kon. Maar misschien is dat dan net weer wel toegestaan. Kijk amper basketbal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Basically, in de weg gaan staan
Als ik heel dicht bij jouw verdediger aan ga staan, en jij loopt weg, kom je vrij omdat ik jouw verdediger tegenhoud. Mijn eigen verdediger moet dan kiezen: Blijf ik bij mijn eigen man, of ga ik achter die man aan die nu vrij komt...
Je mag als man die het screen zet overigens niet vasthouden (lijkt me obvious), maar ook niet bewegen. In beide gevallen krijg je een aanvallende fout
Nee, dat is niet toegestaan, maar die aanvallende fouten worden dit toernooi veel te weinig gefloten, valt mij opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Argentijnse screens bewegen wel redelijk wat maar misschien is dat normaal. Net in slow-motion zag je ook goed dat de heup erin gedraaid werd zodat de verdediger van de USA er niet langs kon. Maar misschien is dat dan net weer wel toegestaan. Kijk amper basketbal.
Ah, oké, verklaart misschien ook wel een beetje de slechte defensive scores van USA. Krijgen erg veel tegen maar als dat mede door slecht affluiten van offensieve fouten komt, tja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet toegestaan, maar die aanvallende fouten worden dit toernooi veel te weinig gefloten, valt mij op
Vorige pot wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Oldskool aan die ring hangen is er toch niet meer bij?
De ringen kunnen dat gerust aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Oldskool aan die ring hangen is er toch niet meer bij?
Alleen Shaquille mag dat niet want die heeft al meerdere keren ringen/borden geslooptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat niet meer mocht ofzo.
quote:
http://nos.nl/os2012/play/13/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar kan je dit kijken?![]()
BBC? Eursport?
Ik was mijn stream even vooruit aan het zetten, maar ik gok overdreven reactie na de dunkquote:
............ je kijkt duidelijk geen NBA.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Is die Love een excuusblanke of kan hij wel wat?
Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef emokid het volgende:
[..]
............ je kijkt duidelijk geen NBA.
Dude...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Als je dit nou na de eerste helft had gezegd, nu is dat vrij onmogelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Argetinie wint.
23 jarige PF/C van de Minnesota Timberwolves. Een van de beste spelers in de league op zijn positie. Een reboundbeest.quote:
Zei net al in een ander topic dat ik toch wat vaker wil gaan kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dude...
Die gast is de beste rebounder in de NBA en heeft de 3-pointer contest gewonnen...
Volg het NBA topic. Dan krijg je al een deel mee. [NBA] #37 - Off-seasonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zei net al in een ander topic dat ik toch wat vaker wil gaan kijken.
Maar ik snap 0 van tactieken en de tijden zijn nooit echt gunstig.
Love is gewoon alone in the darkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
Gewoon op het YouTube kanaal van de NBA kijken, en zondagavond is er altijd een "vroege" wedstrijd, en soms nog op bijzondere dagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens het seizoen staat op NBA.com een samenvatting van de dag en de mooiste 10 scores van de dag. 5 minuten in totaal, maar o zo leuk (vind ik danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
10 miljoen dollar? Om en nabijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel verdient zo'n NBA speler gemiddeld, een international?
Die je hier ziet ongeveer 15miljoen per jaar gemiddeld, met Harden als uitschieter naar beneden en Kobe boven. Davis heeft ook nog een "slechter" contract omdat hij een rookie is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, eigenlijk nog wel meer dan 10 miljoen gemiddeld ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die je hier ziet ongeveer 15miljoen per jaar gemiddeld, met Harden als uitschieter naar beneden en Kobe boven. Davis heeft ook nog een "slechter" contract omdat hij een rookte is.
quote:
Meer dan voetballers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die je hier ziet ongeveer 15miljoen per jaar gemiddeld, met Harden als uitschieter naar beneden en Kobe boven. Davis heeft ook nog een "slechter" contract omdat hij een rookie is.
http://hoopshype.com/salaries.htmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Typisch dat er bij Love dan een streepje voor staat, maar bij 13 en 20 niet, waar je het dan ook zou verwachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
http://hoopshype.com/salaries.htm
Met 1 europese competitie zouden de topvoetballers ook stukken meer verdienen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Meer dan voetballers.
Had ik wel verwacht, maar veel meer zelfs.
Dat zal wel ja, meer concurrentie etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met 1 europese competitie zouden de topvoetballers ook stukken meer verdienen.
Alleen hebben we hier geen salary-cap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met 1 europese competitie zouden de topvoetballers ook stukken meer verdienen.
Jep , overigens heeft een voetbalploeg ook een grotere selectie dus het is logisch dat er lagere salarissen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
$27,849,0002x zoveel als de meest betaalde voetballer.
[..]
Dat zal wel ja, meer concurrentie etc.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jep , overigens heeft een voetbalploeg ook een grotere selectie dus het is logisch dat er lagere salarissen zijn.
De toppers in de NBA verdienen enorm daarnaast is er een erg grote groep spelers die tussen de 800.000 en 1,5 miloen dollar verdienen.
Spanje kan USA dus in de finale ontmoeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:13 schreef BlaZ het volgende:
Brazil - Argentina
US - Australia
Spanje - Frankrijk
Rusland - Litouwen
Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:13 schreef BlaZ het volgende:
Brazil - Argentina
US - Australia
Spanje - Frankrijk
Rusland - Litouwen
Jup, Rusland won poule B en versloeg ook Spanje alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Spanje kan USA dus in de finale ontmoeten?
3 wedstrijden tussen buurlanden wel speciaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef YUR het volgende:
Rusland - Litouwen wordt de mooiste denk ik
Gezien de speelstijl van beide teams was dat ook niet te verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Neroje het volgende:
Nog niet echt een mooie wedstrijd in ieder geval
Schotpercentages zijn ook om te janken. Rusland: 1/9 driepunters en 5/14 vanaf de vrijeworplijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezien de speelstijl van beide teams was dat ook niet te verwachten.
Ja, die was niet blij neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef BlaZ het volgende:
Die Litouwer sloopt daar eventjes een reclamebord
13 minuten is lang hoor, in basketballquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef BlaZ het volgende:
Dit is in de pocket voor Rusland denk ik
Het is nog even maar Litouwen speelt gewoon niet goed. Het loopt gewoon niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Neroje het volgende:
[..]
13 minuten is lang hoor, in basketball
Er kan nog van alles gebeuren(Maar ik gok ook op Rusland
)
Als deze wedstrijd spannend blijft heb ik in ieder geval niet voor niets gekekenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef BlaZ het volgende:
Wat een blunder van de Litouwers. Bal tegen de knie
Ja, dat is wel leuk voor de wedstrijd. Moeten de Spanjaarden terugkomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef emokid het volgende:
Frankrijk begint sterk. Spanje is echt nergens te bekennen.
Dit is toch juist prachtigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kansloos laatste stuk zeg.
Waarom? Wedstrijd is allang beslist, zijn nu al een kwartier bezig met de laatste 3 minuten.quote:
Je kan wel worden weggestuurd en geschorst maar je moet met 5 spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Wilskracht het volgende:
Bestaan er geen rode kaarten bij basketbal.
Vandaag?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef Zipportal het volgende:
23:15 - 01:00
Kwartfinale (m) Verenigde Staten - Australië
Heb wel hoop dat Sporza het zometeen gaat uitzenden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Fuck gaan ze schoonspringen uitzenden
00:15 op eurosport, hopen op sporza iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb wel hoop dat Sporza het zometeen gaat uitzenden.
Beetje rare keuze van Eurosport, dat duiken is niet eens live.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
00:15 op eurosport, hopen op sporza idd![]()
Kan zijn om half 12, hij zei iig een korte uitzending en dit deden ze al 2x voor usa kan ik me herinneren..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje rare keuze van Eurosport, dat duiken is niet eens live.
Ook wel goed dat een sport als schoonspringen ook wat ruimte krijgtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje rare keuze van Eurosport, dat duiken is niet eens live.
Ja prima, maar doe het dan niet tijdens zo'n wedstrijd en probeer het live uit te zenden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook wel goed dat een sport als schoonspringen ook wat ruimte krijgt
Aanvallend bakken ze er alleen niks van. Al een 3/4 tal open layups gemist.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die Australiërs staan best aardig te verdedigen.
Ze werden helemaal niet afgemaakt, ze missen alleen teveel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Poor Australians. Worden helemaal afgemaakt door die negers
Ze gaan keihard verliezen. Oftewel ze worden afgemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze werden helemaal niet afgemaakt, ze missen alleen teveel.
Het eerste kwart liet wel zien waar de zwakte van dit team USA zit. Australie kon gewoon mee maar miste gewoon teveel makkelijke ballen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze gaan keihard verliezen. Oftewel ze worden afgemaakt
Ja eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het eerste kwart liet wel zien waar de zwakte van dit team USA zit. Australie kon gewoon mee maar miste gewoon teveel makkelijke ballen.
Mja kwaliteitsverschil is wel duidelijk. Ze maken ook teveel fouten.
Eigenlijk elke keer als ze strak verdedigd worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:28 schreef DeeBee het volgende:
USA speelt fases wel echt heel matig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |