quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna verdrinken staat toch wel op nummer 1.
.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Vertel?quote:
Dit heb ik ook gehad in mijn jonge jaren, maar ik verwonderde me toen meer aan de onderwaterwereld dan dat ik bang was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ben een keer bijna verdronken en toen heeft een meisje me uit het water geredquote:
Huh, dat is toch zo'n tak?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef RadioSlut het volgende:
Ik had eerder zo'n topic aangemaakt maar dan in MLN, kan het zo gauw niet vinden.
Nouja dan typ ik het wel opnieuw, wat maakt het uit.
Vroeger toen ik klein was, zo'n 4 jaar ofzo werd ik wakker en had ik dorst. Omdat mutti blauwe Taksi in de koelkast had staan, vroeg ik om een beker Taksi. We liepen naar de keuken, mutti schonk in, en ik keek ondertussen in de tuin. Het was donker, dus ik kon niet veel zien. Zie ik ineens een fucking wichelroede voorbij lopen.Die liep gewoon van de ene kant de tuin door naar de andere kant. En opeens was die verdwenen. Ik hoorde niks meer ofzo.
Sindsdien heb ik altijd moeite gehad met uit ramen kijken als het donker was.
Waarom wist je als 4-jarige wat een wichelroede was?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef RadioSlut het volgende:
Ik had eerder zo'n topic aangemaakt maar dan in MLN, kan het zo gauw niet vinden.
Vroeger toen ik klein was, zo'n 4 jaar ofzo werd ik wakker en had ik dorst. Omdat mutti blauwe Taksi in de koelkast had staan, vroeg ik om een beker Taksi. We liepen naar de keuken, mutti schonk in, en ik keek ondertussen in de tuin. Het was donker, dus ik kon niet veel zien. Zie ik ineens een fucking wichelroede voorbij lopen.Die liep gewoon van de ene kant de tuin door naar de andere kant. En opeens was die verdwenen. Ik hoorde niks meer ofzo.
Daar kwam ik later pas achter. Ik heb al die tijd gedacht dat het een wandelende tak was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom wist je als 4-jarige wat een wichelroede was?
Ik ben ook bang in het donkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef RadioSlut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |