Dit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nee, ze worden betaald in aandelen.
en hoe staan je aandelen? verkoop je ze? of zij ze te veel waard nu?quote:
Te veel waard. Ik verkoop niks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
en hoe staan je aandelen? verkoop je ze? of zij ze te veel waard nu?
Waar heb je je aandelen in?quote:
Als je dat al nodig hebt ben je sowieso geen mod materiaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
ik heb nu zelfs op aanraden de site forum.fok.nl/forum45/newtopic laten blokeren zodat ik zeker ben dat ik geen bagger open
Dannys porsche.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Waar heb je je aandelen in?
Pas op voor de Facebook-bubble, die gaat Fok ook hard treffen.quote:
Ohja, kut. Da's wel weer waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Yveske het volgende:
[..]
Pas op voor de Facebook-bubble, die gaat Fok ook hard treffen.
niet nodig, maar gewoon voor de lol, ik wil eens zien hoevaak ik de knop indrukquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als je dat al nodig hebt ben je sowieso geen mod materiaal.
Te veel dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
niet nodig, maar gewoon voor de lol, ik wil eens zien hoevaak ik de knop indruk
Daarom, aandelen in danny's social mediaquote:
nog niet gedrukt dusquote:
Omdat we te lui waren om te noten inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
overigens valt het qua mijn notes erg mee
Je moet een note ook meer zien als een aandeel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
overigens valt het qua mijn notes erg mee
Flikker eens een end op?quote:
Momenteel onmogelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
de belangrijkste eis is toch dat je goed moet kunnen bukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |