Dat was gewoon buitenspel. Narsingh hield op een gegeven moment wel in, maar in eerste instantie liep hij wel naar de bal toe..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef DS4 het volgende:
Nee hoor, kuipers laat weer zien dat hij er geen kloot van kan. Net als bij de afgekeurde goal.
Nee, hij stond gewoon rechtop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht even dat Mertens op de grond lag
Wie kreeg geel?? Dat krijg je met leeghoofden als theoquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijk van Bommel als een mietje op de grond liggenHij was bang
quote:
Echt waar die gast staat volgens mij dronken op het veld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie kreeg geel?? Dat krijg je met leeghoofden als theo
quote:
Denk t ook ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel schijt hem echt voor Theo![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel schijt hem echt voor Theo![]()
Om te huilen toch en Frank wisselt hem niet eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt waar die gast staat volgens mij dronken op het veld.
Corner door falen van Boumaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Ajax moet het hebben van corners en eigen doelpunten dit seizoen, dat is wel weer duidelijk na vandaag!
Met een bierflesje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wollah zemmer Theo klapt hem ik zweer het je mattie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |