Dat herhaalt ze nog eens drie keerquote:bakfiets.. i want you in my arms now.. and i want you to tell me that everything is going to be alright
En elke keer kap ik d'r weer af maar ze snapt het nietquote:i want you to hold me.. and i want to hold you. and i want nothing bad ever to happen to us ever.
and us to be happy and know we wouldnt ever do anything to eachother.
im just.. in need of a soul to help me.
i feel sad. and i try to look on the brightside always bakfiets.
quote:why cant you be here and we get married and never worry about anything again except for who picks out the movie we watch or whether were the big spoon or the little one?
god why cant it be simple ever
Gedouchtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is dat ik thuis zit, maar normaal zit ik om 8.00u echt al een uur op kantoor hoor
Gedouched (t)(d)(hoe vervoeg je dat?) en wel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:44 schreef lezzer het volgende:
@Fiets, zeg maar dat ik dat ook wel wil "maar ja, je kunt niet alles hebben"
Da's toch nietquote:
QFTquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:18 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van alles aan het doen, altijd te weinig tijd.
Plus dat ik niet zo ver op geschoten ben als dat ik gewild had.
Nerd talk voor masturbatie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef Abby79 het volgende:
Misschien m'n eigen software maar "testen" in die tijd
Nee, spelletjes spellen!quote:
Er zitten meer dan 2000 spellen in dat programma, dus d'r zit genoeg leuks tussenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Je vindt t dus ook zelf leuk om te spelen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me erg verbonden met elke Olympiër die we hebben. Heb nog nooit zo fanatiek Olympische Spelen gekeken als dit jaar
.
Nou, ik kijk verder ook nooit hockey hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me erg verbonden met elke Olympiër die we hebben. Heb nog nooit zo fanatiek Olympische Spelen gekeken als dit jaar
.
Net als bij korfbalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Nou! Heel anders dan die plooirokken die wij vroeger aanmoesten
Strakke bezwete meisjes in korte jurkjes...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jee. Ik mis weer iets geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik weet niet welke emoticon hiervoor gepast is, dus kies zelf maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bakfiets i want you to hold me.. and i want to hold you. and i want nothing bad ever to happen to us ever.
and us to be happy and know we wouldnt ever do anything to eachother.
im just.. in need of a soul to help me.
i feel sad. and i try to look on the brightside always bakfiets.
Veel plezier met boemsen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanavond nog niet.
ifyagetmydriftwiinkwinknudgeporwink
stiekeme patriot jij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot, het mannenhockey begint en we heeft er tranen in z'n ogen als in het begin het Wilhelmus gezongen wordt en het hele team hardop mee staat te zingen? Ik![]()
![]()
.
Veel plezier. Vergeet je orgasmatron niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanavond nog niet.
ifyagetmydriftwiinkwinknudgeporwink
Is dat zo verbazingwekkend?quote:
Pfrt. Er zat heel veel slapen tussen hoor. Je kent me tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef Vanyel het volgende:
Van gisteravond af? In een ruk door?
Vinnik knap hoor!
Bouwlesbionicsquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Abby79 het volgende:
Mag ik morgen overslaan?
Ik heb een dagje ziekenhuis in Gent morgen, en helemaaal geen zin in het gesprek met de psycholoog. Dat zal bijna zeker grotendeels over J gaan... en ondanks dat het hier al een stuk beter gaat, weet ik niet of ik dat al helemaal aankan
Och, voor het goede doel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en nu hebben we pijn overal![]()
Maar hij is heul geslaagd
Ja, "daar" misschien, maar "hier" niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Regen
Vandaag is toch feestelijk zonnig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |