Thats the wayquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Jellereppe het volgende:
Damn, gaan ze bij DUO zo om met gemeenschapsgeld.
Nope zoals ik al aangaf, is dit niks wat ik hoor te krijgen. Lijk mij eerder een stortingsfout omdat mijn DUOnummer ook niet kloptquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef vuvuzela het volgende:
Had ik ook wel eens. Is dit niet je aanvullende beurs van de afgelopen maanden?
Maandag even bellen! Als ze erachter komen, en dat gaat gebeuren, zul je het tot op de cent nauwkeurig terug moeten betalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Nope zoals ik al aangaf, is dit niks wat ik hoor te krijgen. Lijk mij eerder een stortingsfout omdat mijn DUOnummer ook niet klopt
Wat ben je van plan met het geld? Dit klinkt alsof je van plan bent het op je rekening te laten staan, totdat je een keer een bericht van DUO krijgt dat je teveel geld hebt ontvangen. Je gaat het bij voorbaat terugbetalen, ze zijn niet achterlijk, alleen een beetje log.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef johnson555 het volgende:
De grap is het is de stufi van juli die al 2 weken geleden is gestort dus zouden ze allang moeten inzien
Drank,drugs envrouwen uiteraard en nee ik zal ze ff een belletje geven. Dit zal voor het eerst in hun geschiedenis zijn haha dt men geld wil teruggevenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat ben je van plan met het geld? Dit klinkt alsof je van plan bent het op je rekening te laten staan, totdat je een keer het bericht van DUO krijgt dat je teveel geld hebt ontvangen. Je gaat het bij voorbaat terugbetalen, ze zijn niet achterlijk, alleen een beetje log.
Bij zulke overheidsorganisaties krijg je meestal niet direct een bericht dat je teveel geld hebt ontvangen, maar na verloop van tijd kun je er zeker eentje verwachten. Mark my words.
Deze man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Drank,drugs envrouwen uiteraard en nee ik zal ze ff een belletje geven. Dit zal voor het eerst in hun geschiedenis zijn haha dt men geld wil teruggeven
Leven op die staatscentenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Deze man.Goed dat je ze gaat bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |