Moet je wachtenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Ace1 het volgende:
Alle streams geven hier "cant retrieve data"... of een melding dat ik een ilivid plugin moet installeren :x
Gewoon elke keer op play drukken, bij mij doet ie het ook pas constant na een keer of 5quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef RijstNatie het volgende:
sopcast afsluiten en opnieuw opstarten lijkt het te verhelpen
Half uurtje voor de wedstrijd krijgen we dit wel te zienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef mcwops het volgende:
vanavond Real - Barca....
iemand die de verwachte sopcast al weet?
Moet je PCStreams v3 even downloaden, staat schema in. DSC4 is het op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef mcwops het volgende:
vanavond Real - Barca....
iemand die de verwachte sopcast al weet?
Half 11.quote:
Dacht dat de Belgen wel konden kijken naar Nederland 1, 2 en 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef bojan het volgende:
Ik zoek een stream voor Fenerbahce - Spartak Moskou
Ben belg en kan niet via nos.nl
Alleen kanaalnummerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor een goede stream Real-Barca (geen sopcast). Liefst NL, Engels, Spaans of Duits commentaar. Ga zelf ook zoeken en mocht ik een goede vinden knal ik 'm hier neer.
Maar dan werkt het nog niet, Pangeastreams1 bijvoorbeeld die toont Real-Barca dus ik open dat en die channel is gewoon offline.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen zonder PCStreams v3, daar staat alles in.
Die heb ik ook en zeer goede verbinding, al de hele tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef Abed het volgende:
Net haperingen en trage verbinding ineens bij Bloodzeed, nu DC4 die t prima doet.
Tik m aan baas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik ook en zeer goede verbinding, al de hele tijd
Bloodzeed doet het goed dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |