quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gewoon doen. Als het voor een paar uur per dag is dan zal het wel achterstanden wegwerken, archiveren en/of data entry zijn. Mooie opstap naar iets breders.
Ja zo denk ik er nu ook over. Mocht ik het ''leuk'' gaan vinden, dan wil ik daarin wel verder gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gewoon doen. Als het voor een paar uur per dag is dan zal het wel achterstanden wegwerken, archiveren en/of data entry zijn. Mooie opstap naar iets breders.
Maar je hebt wel een opleiding gevolgd richting administratie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..].. dit dus!
Zo ben ik ook 5,5 jaar geleden begonnen met mijn administratieve baan!
Inmiddels heb ik veel andere werkzaamheden erbij gekregen en leer ik wekelijks nog dingen bij !
Administratief is een heel breed spectrum! Succes met je keuze!
Als je alleen simpel administratief werk wilt doen, dan heb je inderdaad denk ik geen opleiding nodig. Maar als je door wilt leren dan zijn er genoeg opties, zoals deze richtingen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef voodoolady het volgende:
Wat leer je dan bij de opleiding administratie? Boekhouden?
Ik doe administratief werk bij een verzekeraar en daar is de administratie nogal specifiek dus opleiding on the job. Geen opleiding 'administratie' voor nodig.
Ik heb zelfs een diploma voor Secretaressequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef FerryNL het volgende:[..]
Maar je hebt wel een opleiding gevolgd richting administratie?
Wat maakt het zo leuk om dit te gaan doen?
Het is niet echt simpel werk hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:40 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Als je alleen simpel administratief werk wilt doen, dan heb je inderdaad denk ik geen opleiding nodig. Maar als je door wilt leren dan zijn er genoeg opties, zoals deze richtingen:
Simpele MBO 2 opleiding: Bedrijfsadministratief medewerker
MBO 3: Financieel administratief medewerker
MBO 4: Salarisadministrateur, Bedrijfsadministrateur en Assistent accountant
En dan zou je eventueel nog HBO bedrijfseconomie kunnen doen.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke kant je het meest aanspreekt, maar je kan best veel kanten op volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |