abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2002 @ 23:27:31 #76
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_5358919
Uit een contactadvertentie:

"Jongen met 40.000 kilo melkquotem,
zoekt meisje met minstens 20.000 kilo melkquotem...

Verdere omschrijving van mezelf:
Wandelnier
Tennisarm
Voetbalknie
Zwemmerseczeem,

Kortom,

Sportief typje...

And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_5361989
De dokter zei mij dat ik een lichte hersenschudding had.
Ik zei: 'Dokter, hoe is dat mogelijk, een lichte hersenschudding?'
'Tja,' zei hij, 'ik denk dat de klap niet hard genoeg was. Hoe voelt U zich nu?'
'Nou dokter; ik heb nogal last van drijven.'
'Hoe bedoelt u, drijven?'
'Nou, gewoon, drijven.'
'Bedoelt U overdrijven, wegdrijven of afdrijven?'
'Nee, niet speciaal... gewoon, drijven.'
'U heeft dus nogal last van... drijven?'
'Ja, van drijven.'
'Ik zal U zinkzalf geven.'
pi_5362494
Ik vroeg angstig aan de zuster: 'Dit is toch wel een goede chirurg?'

'Ik weet 't niet,' zei ze, 'de gynaecoloog is beter.'

pi_5362524
slechts twee garnalen voor 3,95
pi_5362565
Ik zag aan de overkant van de straat twee agenten in burger. Ik wist
dat het agenten in burger waren, omdat ze geen uniformen aan hadden.

Mijne heren, bij deze solliciteer ik naar de functie van algeheel
directeur van Uw bedrijf. Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor
deze functie en ik verwacht U morgenochtend om tien uur op mijn
kantoren.

Ik bevond mij in een pikdonkere kamer. Het enige wat zichtbaar was, is een lichtgevende schakelaar. Ik drukte
op die schakelaar en toen ging ook die schakelaar uit.

Ik heb altijd twee balpennen bij. Een gewone balpen en een bijbalpen.

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:00:00 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5362571
Dit is zo'n cool topic!!

Eindelijk weer lachen op FOK!.

The truth was in here.
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:12:21 #82
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5362695
Kleinduimpje is maar een heel klein mannetje,
Hij is niet groter dan zijn eigen duim.
Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:13:14 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_5362705
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:00 schreef Bastard het volgende:
Dit is zo'n cool topic!!
Ik lig ook de hele tijd in een deuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5362893
Ik moet hem uit mijn hoofd doen, als ik de echte versie vind, zal ik mijn post aanpassen.

Klant: Verkoopt u ook kussentjes?
Verkoper: Goedemiddag waar kan ik u mee van dienst zijn?
Klant: Eh.. goedemiddag, verkoopt u ook kussentjes?
Verkoper:...
Klant: Nou heeft u kussentjes of niet?!?
Verkoper: Nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.
Klant: Hoe dat zo?
Verkoper: Nou wij hebben de keuze uit, maar liefst, twee kleuren kussentjes. De Bijenkorf verkoopt minstens 10 verschillende kleuren.
Klant: Goh is dat ver?
Verkoper: Nee joh, gewoon aan de overkant.

En weer verlaat een tevreden klant het pand.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5362919
Allebei de ogen van de allermooiste vrouw
zijn half niet zo mooi als die ene van jou!
...
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:26:22 #86
5673 heijx
Qui que boue
pi_5363633
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:28 schreef Miesjel het volgende:
Ik moet hem uit mijn hoofd doen, als ik de echte versie vind, zal ik mijn post aanpassen.
Komtie:

Op de meubelafdeling liep de verkoop van kussentjes slecht. Dat kwam omdat V&D ze slechts in twee kleuren kon leveren, terwijl de Bijenkorf er recht tegenover, keus had uit maar liefst tien verschillende kleuren. In plaats van er acht kleuren bij te bestellen zette V&D een verkoopcursus op touw getiteld Doe en denk Richting Klant. Allereerst Doe richting klant: 'Goedemiddag.' Vervolgens Denk richting klant. De klant wil waarschijnlijk iets kopen dus je vraagt hem: 'Waarmee kan ik u van dienst zijn?' Nou, de klant zegt dan bijvoorbeeld: 'Ik zoek een kussentje.' Jij als verkoper legt hem dan uit dat hij de keus heeft uit maar liefst twee verschillende kleuren. De koper maakt zijn keus en weer verlaat een tevreden klant het pand.

De praktijk:

'Verkoopt u kussentjes?'

'Goedemiddag!'

'Ja, goedemiddag. Verkoopt u kussentjes?'

'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'

'Verkoopt u kussentjes?'

'Eh...'

'Ja, verkoopt u nou kussentjes of verkoopt u nou geen kussentjes?'

'Nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.'

'Hoe komt dat dan?'

'Wij hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren, maar de Bijenkorf heeft tien verschillende kleuren!'

'Is dat hier ver vandaan, de Bijenkorf?'

'Nee hoor, dat is hier recht tegenover.'

En weer verlaat een tevreden klant het pand.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:36:28 #87
5673 heijx
Qui que boue
pi_5363755
De beroemde modeontwerper Hennie de Bruin is zojuist bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Hij werd overreden door een beige vrachtwagencombinatie.

Sauna is goed voor astma
Uit een onderzoek is gebleken dat sinds astmapatiënten naar de sauna worden verwezen, het aantal astmapatiënten drastisch is gedaald.

Biljarten
In Parijs werd het wereldkampioenschap tien over rood gehouden. De Nederlander Hennie Jansen werd voor de zesde achtereenvolgende keer tweede, wat dat betreft begint hij al aardig op Joop Zoetemelk te lijken: die kon ook niet biljarten.

De heer B. Botje
Dan volgt nu een oproep voor de heer B. Botje, varende met zijn schip richting Zuid-Laren.
De heer Botje wordt verzocht contact op te nemen met de ANWB-alarmcentrale, nummer 1234567.
Zijn familie in Amerika vraagt zich af waar hij blijft...

Periodieke onthouding als anticonceptie wil wel, mits men aan drie zeer strenge voorwaarden voldoet:
1. De vrouw moet een zeer regelmatige cyclus hebben.
2. Je moet goed kunnen rekenen.
3. En je moet gek zijn met kinderen.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_5363912
"Onder de jeugd van ALmelo bevinden zich veel pyromanen. Vermoed wordt dat ze elkaar aansteken."
Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_5364204
Kort na de geboorte werd onze dochter Korander erg geel. Dus ik belde de dokter en ik zei: "Dokter, ons kind wordt zo geel."
"Erg geel?" vroeg de dokter.
"Ja, behoorlijk geel."
"Jawel, maar ook dat je zegt goéd geel?"
"Ja, goed, diep geel."
"Heeft ze ook spleetogen?"
Nee, dat had ze toch niet.
"Fluit ze dan misschien, dat ze de hele dag in zo'n kooitje op een stokje zit te fluiten?"
"Nee, ook niet."

Na een half jaar kon ons kind al een beetje fluiten. Wanneer ik haar in badje deed, dan begon ze spontaan te fluiten. Mijn vrouw zei later dat 80 graden te warm was.

pi_5364271
Man stapt Antiekzaak binnen..

Heb je nog wat nieuws?

pi_5364400
De misdaad groeit de politie boven het hoofd. En weet u hoe dat komt? U zult het misschien niet geloven, maar dat komt door het toenemend heroïnegebruik. Nu zult u zeggen: Waarom stopt de politie dan niet met die rommel.
pi_5365052
Onze buren hebben een lief kind.

Hier springt het stoplicht op rood, daar springt ie op groen. In Almelo is altijd wat te doen.

U gaat hier links af. Baghdad?

Situatie is Herman overspannen door de snelle wereld van computers, boven op de Vaalsberg. Luisterend naar het therapeutische bandje van de psychiater.

Stem: "Kijk om u heen en beschrijf wat u ziet".
Herman: "Eens even kijken, ik zie wolken".
Stem: "Waar denkt u aan".
Herman: "Windows '95".

Niet te vergeten de scene waar in kip de oven in wordt getrokken via een soort oprit, tewijl luid de muziek van Mieke Telkamp, Waarheen Waarvoor wordt gespeeld.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_5365419
Tommy Cooper loopt op straat en hij krijgt in de gaten dat het gaat regenen. Dat vindt hij vervelend, want hij heeft geen paraplu bij zich. Gelukkig komt ie onder een auto. Met dat het weer beter wordt, komt die droogkomiek onder die auto vandaan en denkt: 'Wat raar, wat raar, dat alles duurder wordt behalve de melk.' Denkt ie, hè. Denkt ie. Denktie. Denktie.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken. Tommy Cooper wil zich onder de trein gooien en een koe die langs de spoorbaan staat, ziet dat Tommy eraan komt en dat die dwars op de rails gaat liggen. Dus die koe denkt: 'Hè, een verzetje.' Maar, Tommy Cooper ligt op de rails... geen trein. Tommy Cooper denkt: 'Mooi blijven liggen.' Weer geen trein. En op het laatst gebeurt dat wel tien keer in het uur. Dus die koe baalt als een stier waardoor al die andere koeien denken: 'Hé, een stier!' En al die koeien lopen naar die ene koe toe, zien wat d'r aan de hand is en al die koeien balen als een stier. In die hele wei blijft geen koe meer over. Waardoor Tommy Cooper denkt: 'Nou, als dat zo doorgaat, dan wordt de melk ook duurder.' Dat denkt ie, hè, denktie, denktie, denktie.

Op dát moment komt de boer er aan. Wil gaan melken, kan niet, allemaal stieren. Tommy Cooper die ziet dat, en denkt: 'Laat ik die man even uit de doeken doen wat er aan de hand is.' Dus die staat op, stapt van de spoorbaan af - intercity Zwolle. Tommy Cooper had 't helemaal niet verwacht dat die trein alsnog langskwam, dus die schrikt zich een aap. De machinist kan het beest niet meer ontwijken en schrikt zich een ongeluk. Én een ravage én een rotzooi! Op dat moment wordt iedereen zo kwaad op Tommy Cooper, die boer en die stieren maar vooral die machinist, die wordt zo geweldig kwaad op Tommy Cooper, dat alsnog een lang verhaal wordt kort gemaakt.

pi_5367152
*sgop*

Ik heb hier een roman, getiteld: Kampeergids '79 van de heren A. en WB. Ik heb het boek gelezen en ik moet zeggen, ik vind het een weinig zeggend verhaal.

dinsdag 13 augustus 2002 @ 16:38:14 #96
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_5367174
"We zouden de crematie in stilte laten verlopen, maar het knetterde als een gek"
  Moderator dinsdag 13 augustus 2002 @ 16:46:55 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_5367264
Ik wil graag soliciteren op de functie van directeur en ik verwacht u morgen om 12:00h op mijn kantoor
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_5370061
De mooiste blijft toch, als ie wordt betrapt door de buurman in de kast in diens slaapkamer, helemaal naakt.

"Hej buurman, ik hier?"

(was al genoemd trouwens)

Uit dezelfde sketch ook nog deze:

(de buurvrouw, nadat hij de koffie van de buurvrouw, die niet te drinken is, in de sanseferia heeft gegooid)

"Wilt u soms een koekje bij de sanseferia"

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5370632
"Ik heb mijn vrouw leren kennen in Assen.
We waren toen precies 4 jaar getrouwd."

"Ooh, ik zit weer vol ideëen. Echt ik zit zo vol ideëen, je kunt er geen voorstelling van maken."

dinsdag 13 augustus 2002 @ 21:08:58 #100
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_5370738
"Het aantal bedreigde diersoorten neemt dratstisch toe. Men spreekt zelfs van een plaag."

Eentje die maar weinig begrijpen:

Einstein: "Mijn vrouw begrijpt me niet."

Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')