...De pastoor zei: 'Neemt u een stukje brood.' Maar ik zat al zo vol! Dus dat zei ik, waarop de Pastoor antwoordde: 'Maar dit is het lichaam van Christus!' Waarop ik zei: 'Maar God is zó machtig...'
en verder over deze zaal: deze zaal is wat over-acoustisch, dus mocht u denken goh, die grap heb ik al gehoord dan komt dat door de acoustiek van deze zaal.
---
Ik was vegetarisch geworden, en mijn moeder hsield er al met de eerste keer koken rekening mee. normaal deed zij altijd voor 8 personen vlees door de hutspot, maar omdat ik dus vegatarisch was geworden deed ze nu voor 7 personen vlees door de hutspot.
De man kwam uit zijn auto en pakte zó'n bijl uit zijn kofferbak, en sloeg daarmee in één klap ons linkerachterlicht finaal kapot. Ik zei: "Is 'tie dood??".
Daar zaten wij zonder linkerachterlicht. Het heeft ons de hele verdere dag gekost om het zaakje gerepareerd te krijgen. Pas laat op de avond kon ik verderrijden op de nu eenzame snelweg. Met mijn vrouw slapend op de achterbank en de Evangelische omroep troostend op de radio.
"Wanneer u een beetje eenzaam bent vannacht, en bij uzelf denkt: "waartoe leidt alles?", "waartoe ben ik op aard?" en "wat heeft alles voor zin?"...
Juist op zo'n moment kan god u tegemoet komen... haal niet in, blijf rechts rijden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen."
Ik was thuis de derde......
Pavarotti staat op de Dam en van het huis van Krasnapolsky waait een dakpan, precies dat ene plekje waar Pavarotti NIET staat, valt de dakpan, is dat toeval of niet?
je vraagt aan je vrouw: "Hoeveel mannen heb jij nou eigenlijk gehad in je leven?"
en dan zegt zij: "zeven".
nou dan schrik je toch wel even..
"zo dus poe hee, ik ben dus al nummer zeven"
"nou nee, jij was nummero twee"
zo'n soort gevoel..
of
je ziet het niet meer zitten je belt met het omroep pastoraat..
"Pastor ik zot in een crisis, ik heb het gevoel dat m'n vader niet m'n echte vader is."
Pastor: "hoe dat zo, mijn zoon"
zo'n soort gevoel..
Die http://www.hermanfinkers.nl site is trouwens wel bagger zeg ... elke link opent een nieuw venster ... en de graphics zijn ook niet echt je'van'het.
De site van de maker (http://www.hpaas.com) ziet er ook niet jofel uit ... waarom gaat Finkers met zulke dudes in zee? Of is dit z'n manager die 'even snel' iets in elkaar heeft geflanst?
"Al fietsende kwam ik in gesprek met de man tegenover mij."
"En u kent dat wel, fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen... Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur. Wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw. En met het weer in Nederland kun je wel stellen dat we heel bewust voor kinderen hebben gekozen."
quote:Geweldig!
Op maandag 12 augustus 2002 15:25 schreef Latindancer het volgende:
Herman leent de auto van de buurvrouw:HF: Goh, buurvrouw, is het goed dat ik de auto even meeneem?
BV: ja prima, maar kijk je er wel een beetje mee uit want hij heeft nogal kuren.
HF: Zo buurvrouw heeft de auto nogal kuren watdan?
BV: Nou zegt ze hij slaat nogal gauw af.
HF: Ik zeg oh dat is lastig want ik moet rechtdoor.Nou, een beginnetje.
ja dat ligt eraan soms bedenk ik in drie uur helemaal niks
en soms bereik ik hetzelfde in nog geen 5 min
quote:de wereld is rond net als een pannekoek
Op zondag 5 oktober 2003 13:30 schreef FlyingFox het volgende:
''of de aarde draait, of het restaurant draait"'61
Waar zag ik eerder die lachende blik?
Ik hield het niet meer en daarom vroeg ik:
"Zeg me je naam, want ik weet 'm niet meer."
Zegt ze: "Beatrix van Oranje" en toen wist ik het weer.
Ze keek me daarna glazig aan
en opende haar mond.
Ze zei dat ze mij zonder bril
veel knapper vond.
Liefdesbrieven schreef ik haar,
o zo vele malen.
Ik kreeg er zelfs nog een terug,
ze wou de strafport niet betalen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Contactadvertentie:
Jongeman, romantisch type, met 40.000 kilo melkquotum, zoekt kennismaking met meisje met minstens 20.000 kilo melkquotum. Verdere omschrijving van mezelf: voetbalknie, tennisarm, wandelnier, zwemmerseczeem, kortom: sportief type.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sollicitatiebrief
Mijne heren,
Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf.
Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u morgenochtend om tien uur op mijn kantoor.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
edit: wat bijgevoegd
hij vrijde hier
hij vrijde daar
met elke jonge meid
en zo werd
op den duur
heel nederland bevrijd
tijdens de sexualiteit
wanneer is je man ontrouw
nooit als hij het doet met jou
wanneer noemt hij je lieve schat
naar wat gaat hij eindelijks in bad
sexualiteit
is de allermooiste tijd
want de liefde zit geheid
tijdens de sexualiteit
Net zoals Kerstmis en incest."
"over zelfmood waar geen touw aan vast te knopen valt"
"van japan tot aan jokohama van laos india en china maar ook alle aziaten"
"op de aarde zijn miljarden mensen om van het dubbele nog maar te zwijgen"
"Jongeman zoekt langs deze onsympathieke weg dito vrouw."
quote:In Arnhem stapte ik uit de trein...
Op donderdag 22 augustus 2002 23:23 schreef koeievanger het volgende:
ik moet zeggen dat ik na deze opmerking van haar een erectie had van Amersfoort tot Arnhem.
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 16:32 schreef DennisMoore het volgende:
Sinterklaas-gedichtjeJe vroeg een gitaar en een goochelspel,
maar wat denk je wel?
Ik ben Sint niet!Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |