quote:Lijkt me btw wel "lullig"
Je spreekt van een natte droom als een jongen in zijn slaap een zaadlozing heeft.· Een nachtelijke zaadlozing is een puur biologisch gebeuren. De jongen kan over sex hebben gedroomd, maar dat hoeft niet.
· Je hebt iets meer kans op een natte droom als je overdag erg opgewonden bent geweest zonder tot orgasme te komen. De inhoud van de droom is dan meestal erotisch.
· Ongeveer 20% van de jongens heeft de eerste zaadlozing tijdens de slaap. Als je niet weet dat dit kan gebeuren, kun je aardig schrikken van deze onverwachte nattigheid en denken dat je in bed hebt geplast.
quote:9 jaar??? Dan is de film 40 days 40 nights zeker een lachertje voor je???
Op maandag 12 augustus 2002 15:38 schreef Roscoo het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat is, hoewel ik in mn dromen wel sex heb, zijn mijn lakens en slip altijd nog schoon als ik wakker wordt. Ook in een periode waarin ik niet sexueel actief ben geweest (9 jaar) had ik geen natte dromen.
quote:Ik ook niet ... heb alleen wel heel vaak in m'n bed gepiest
Op maandag 12 augustus 2002 15:25 schreef EbA het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je natte dromen krijgt? En hou kan het dat sommige mensen er nooit een krijgen/gehad hebben? (Zoals ik)
quote:umm is dat dan een tussenperiode
Op maandag 12 augustus 2002 16:44 schreef Roscoo het volgende:
Ja 9 jaar geen sex hebben, knap is dat he. En t koste me totaal geen moeite. Mannen die zeggen dat ze niet zonder kunnen, liegen dat ze barsten. Maar goed beter een overdreven sexleven dan geen sexleven he?
quote:Ik kan je er geen antwoord op geven, heb dur zelf nog nooit "last" van gehad
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:23 schreef FranZanoVa het volgende:
Nog nooit gehad, is dat nat?
quote:Nee hoor, ze noemen het voor de gein zo. Man, het is bij mij dweilen bij de buren...
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:23 schreef FranZanoVa het volgende:
Nog nooit gehad, is dat nat?
quote:W8 ff dit komt vast omdat ik in een melige bui ben, maar je was er wel heel vroeg bij dan!!!!!! op je 9de.......pffff
Op maandag 12 augustus 2002 15:38 schreef Roscoo het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat is, hoewel ik in mn dromen wel sex heb, zijn mijn lakens en slip altijd nog schoon als ik wakker wordt. Ook in de periode waarin ik niet sexueel actief ben geweest (9 jaar) had ik geen natte dromen.
quote:Dan is het bij jou wel heel erg als ze hetzelfs bij de buren nog moeten opdweilen van jou.
Op donderdag 15 augustus 2002 23:33 schreef henkyfox het volgende:[..]
Nee hoor, ze noemen het voor de gein zo. Man, het is bij mij dweilen bij de buren...
quote:Mischien had je die wel, maar is i opgedroogd al voor je wakker werd.
Op maandag 12 augustus 2002 15:25 schreef EbA het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je natte dromen krijgt? En hou kan het dat sommige mensen er nooit een krijgen/gehad hebben? (Zoals ik)
quote:ik denk dat het ook wel een aardige plakzooi wordt
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:41 schreef FranZanoVa het volgende:[..]
Mischien had je die wel, maar is i opgedroogd al voor je wakker werd.
Nu: ik heb ze ook wel eens, en ik zorg prima voor mezelf. Ik vind ze eigenlijk erg vervelend. Is er iemand die weet of er iets aan te doen is?
quote:Operatie die de zaadfabriek er af haalt. Maar dat is erg drastisch. Medicijnen kunnen de libido ook verminderen, maar lijkt me ook niet zo handig. Leer er mee te leven zou ik zeggen, of gebruik de handkar met enige regelmaat.
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:29 schreef Asotopiaa het volgende:
Ik las ergens anders in dit forum dat als je regelmatig voor jezelf zorgt voor het slapen gaandat je dan geen natte dromen krijgt.
Nu: ik heb ze ook wel eens, en ik zorg prima voor mezelf. Ik vind ze eigenlijk erg vervelend. Is er iemand die weet of er iets aan te doen is?
quote:Operatie is inderdaad wel erg drastich. Heb er niet erg veel last van, maar het is niet handig. (1 keer per jaar is veel)...
Op vrijdag 16 augustus 2002 15:33 schreef Lucille het volgende:[..]
Operatie die de zaadfabriek er af haalt. Maar dat is erg drastisch. Medicijnen kunnen de libido ook verminderen, maar lijkt me ook niet zo handig. Leer er mee te leven zou ik zeggen, of gebruik de handkar met enige regelmaat.
Toch hoor ik van mensen dat ze er soms wel meerdere in 1 nacht hebben,... Dat lijkt me toch wel erg vervelend.
Ben toch benieuwd hoe dat kan..
Het is dus niet zo dat als je een goed sexleven hebt dat het dan niet voorkomt, dus waar zou het dan aan liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |