Sorry hoor maar waar zie je mij scheldenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach wederom een aso in wgr die niet het gewenste antwoord krijgt, en nu de boodschappers gaat uitschelden.
Dat is best wel sneu ja. Dit is WGR, een beetje hulp ipv dat terechtwijzen elke keer weer in diverse topicjes vind ik wel jammer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach wederom een KNIP in wgr die niet het gewenste antwoord krijgt KNIP
Aha, en je geboortedatum is ook al verkeerd op het pasje. Wel maf, heeft Ditzo zelf geen verklaring voor dat dit keer op keer fout gaat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik zou terug gebeld worden ...![]()
Het enige wat op het pasje klopt is het BSN nummer.
Zowel voor als achternaam zijn foutief maar ik sta wel goed in hun systeem
Nog maar is bellen zo of dit mogelijk is, Thnx!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Swiffer het volgende:
Je tandarts heeft een COV in zijn programma, (Controle Op Verzekering)
Je ID meenemen is genoeg, op jouw BSN nummer kan hij/zij zien of en waar je verzekerd bent. Je pasje laten zien is dus niet per sé nodig.
Over het opzeggen kan ik je helaas niks vertellen sorry!
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, en je geboortedatum is ook al verkeerd op het pasje. Wel maf, heeft Ditzo zelf geen verklaring voor dat dit keer op keer fout gaat?
Vrag volgende keer naar degene die hier over gaat, zo'n helpdeskmiep/dude gaat jou in elk geval niet helpen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Janee al 3 x O .. Ja .. Nou dan sturen we een nieuwe op.. Waarna ik nu zei als de pas niet goed geleverd kan worden leven jullie het contract niet na en wil ik deze teniet doen. Toen zei ze, uhh we bellen u later even terug..
Een BSN moet voldoen aan een elfproef, bijna dezelfde als op bankrekeningnummers. Twee cijfers verwisselen levert in principe nooit een geldige BSN op, dus dat kan het probleem niet zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
En nee mijn opgegeven bsn klopt.
Zelf op de pasjes klopt dit
Ik moet helemaal niks...quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Want![]()
He btw, ik heb gedreigd dat ik ga frauderen, als mod zijnde dien je dit topic te sluiten.
Nu klink je als mijn vriendin...quote:
Vind je dat normaal, zo respectloos doen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Te Incompetent ... Om een mod te zijn .. Hahaha
Ow, vertel... Ik heb de afgelopen zes jaar vrij weinig klachten gehad hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
* mitchelll0181 checkt profiel : Vrouw ....
So obvioushahahaha
Of je gedraagt je gewoon even.... vooralsnog ben jij degene die de rekening van de tandarts niet even kan betalen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar wel verzekerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Ghehehe...quote:
Je snapt dat je hiermee met me instemt dat ze incompetent isquote:
En jij moet niet praten over dingen als je er niks vanaf weetquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je gedraagt je gewoon even.... vooralsnog ben jij degene die de rekening van de tandarts niet even kan betalen.
En tja .. dit krijg je ervan als je het topic niet dicht gooit als het nergens meer over gaat..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wie zegt dat ik het niet kon betalen .. Hahaha dat maak jij ervan
Als je gewoon je halfjaarlijkse controle gewoon cash betaald ben je minder kwijt als een zorgverzekering hoor
Nogmaals, je weet niet waar je over praat.
140 per maand? Ben je een bejaarde? Ik betaal 70 per maand. Netto 0 dus. Een volwassen persoon moet goed afkunnen met 100 euro per maand hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik heb een fucking verzekering voor deze onzin! Waarom zou ik in godsnaam wat zelf gaan betalen !?
Ik betaal 140 per maand!!
En nee mijn opgegeven bsn klopt.
Zelf op de pasjes klopt dit
Maar maakt niet uit, volgend jaar doen we hetzelfde trucje nog een keerkunnen we weer 2 jaar zonder verzekering voordat je een waarschuwing krijgt
( nee hoor geintje .. Zou k noooit doen )
Zoveel mazen in ons geweldige 'systeem'
Mod's gooi maar dicht aub. Komt niet veel goeds meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |