Persoonlijk vind ik dit een wat niet-beatles nummer. Duidelijk een John Lennon nummer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef Snowbells het volgende:
Yesterdayyy all my troubles seemed so far away
Ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die minder dan 2000 nummers op hun computer hebben staan
wanstaltig nummer hoor korn en ramstein enzoquote:
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Niet slecht zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
The Killers, La Roux, Linkin Park, Muse, Papa Roach, Panic! At the disco, red hot chili peppers, OneRepublic, White Lies
ik kan me het niet voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht al. Zijn er mensen die geen muziek luisteren?
En dan bepaal jij het hele verleden zo maar even.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een wat niet-beatles nummer. Duidelijk een John Lennon nummer.
Stoer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ongeveer 25000. Maar sinds een paar maanden ben ik meer van de Spotify.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Onze lobbi is over.quote:
Ik ook niet. Ik ken ook niemand die geen muziek luistert.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik kan me het niet voorstellen eigenlijk
Het nummer zou beter passen op een solo LP van John Lennon, vind ik dan. Nummers als She Loves Me, of Ticket To Ride. Dat is Beatles!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dan bepaal jij het hele verleden zo maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |