"buren"??? welke buren en hoi WTquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
-Engel-![]()
De voormalige Singles reeks is bij de "buren" .
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtendquote:
Je bent verliefd op Bieber?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zeker lang geleden maar ik was het forum weer ff zat... maar nu moet ik weer van mijn obsessie af... dus kom ik weer hier.... Fok! is altijd leuker dan een crush op een of andere artiest
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ook al sinds donderdagochtend
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo langquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo, dat is lang! Hoe hou je het vol meid
Nou donderdag was je best aardig hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me nog geen 2 minuten inhouden, ook dat moet je gemerkt hebben
Trouwen? Why?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een banquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik probeer mn polsen door te branden met peuken, maar het duurt zo lang
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou donderdag was je best aardig hoor.
Maar Huppel haalde al het slechte in je naar boven
Dan kun je nog wel seks hebben hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik mag geen tips geven ten straffe van een ban.
Ik dacht trouwens dat je vrijgezel was
Omdat dat belastingtechnische voordelen heeft nadat je geworpen hebt.quote:
Zie je wel dat ik mijn Batman pak aan had moeten trekken vrijdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Donderdag zat ik dan ook voornamelijk naar Bane en Bale te kijken.
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
prima op het werk... nog steeds druk dus dat is mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze buren: [SC]
Hoe is het daar met jou op het werk?
Ware liefde.. iehl, bij het uitspreken kreeg ik al een vieze smaak in mn mondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij de ware liefde heeft gevonden enzo
Bruno Mars?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man... neem iemand die meer mijn leeftijd is en het over trouwen heeft... dan zit je goed
quote:
Dat zeg ik toch niet ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig een relatie hebben om te neuken dan? Verdammt..
Ohja. Jurk. Goede reden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wil gewoon een mooi feest incl . jurk en iemand die beloofd for ever mine te zijn
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen wil ik in zo'n grote trouwjurk en zij moet in pak.
Nee, maar zo kwam het wel over freundquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, ik snap 'm al hoor. Zwart-wit denkers
Is het glas bij jou altijd half-leeg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het wel over freund
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. In dat geval wil ik best met je trouwen, als ik dan ook een paar jurkjes van topvintage krijg
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Sex single-af is wel lekkerder dan single-sex
Ik pak zelden een glas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het glas bij jou altijd half-leeg?
En geen alcohol in huis verder?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En dat badpak ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft valt dat nog mee.
Heb je geen backupalcohol zoals wodka?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
bubbles.... na...ik heb alcoholvrije bubbels want die had ik gekocht als ik nog moest rijden maar nu hoef ik niet te rijden dus WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYY
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk dat als ik nu een relatie zou hebben, ik slechtere seks zou hebben als dat ik nu heb
Doe je mee met een beetje honingrum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef -Engel- het volgende:
Ja, dat denk ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je een relatie met je fuckbuddy aanknoopt? Word het dan ook slechter?
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe je mee met een beetje honingrum?
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is maar roséeeeeeeeeeeeeee en flugeltjes
*schenkt*quote:
Niet zo hebberigquote:
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
Als ik het zou kunnen nam ik een fuckbuddy ... maar nee dat kan ik heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet... gelukkig bestaan er nog andere dingen ook yeah for me
De waterkoker staat in de keukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je voor mij nog een kop thee pakken?
Ook die verdwijnen weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Bang dat je toch gevoelens krijgt?
1 onzin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.quote:
Maar ik zit op de bank in de kamerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De waterkoker staat in de keuken
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jawel. Want echte pure liefde bestaat niet.
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 1. een slet ben 2. dat ik te lelijk ben voor een echte relatie 3. dat ik na zoveel keer andere dingen wensen. 4. soa's krijg.... ongeveer zo'n beetje
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik zit op de bank in de kamer
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.quote:
Ja maar jij bent nog jongquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Keuken is dichter bij jou dan bij mij.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef kree het volgende:
hoi forum vriendjes.
gezellig hier ja/nee?
Nee ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is. Liefde is Lust of Gewoonte.
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.quote:
Zeurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met een slechte knie en last van mn rug en schouders.
Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk hebquote:
Oud wijf gewoon.quote:
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Probeer het maar eens zo te zien en je zult weten dat ik gelijk heb
Misschien ook wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind niet dat je gelijk hebt.
Je bent gewoon verbitterd
Nja, succes ermeequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel in ware liefde
Nja, zelfs als ik verliefd ben weet ik dat dat slechts tijdelijk isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookhoewel dat ook makkelijk is als je verliefd bent.
Ja dat is het probeem he.quote:
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het probeem he.
Meestal doet liefde alleen maar pijn.
Wat dat betreft ben ik denk ik ook wel verbitterd
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. En daarom ren ik altijd de andere kant uit als richting ''liefde''
ja ik snap je puntquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 onzin.
2 onzin
3 wensen hebben is nooit slecht natuurlijk.
4 Er bestaan van die dingen die ze condooms noemen
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus je vind dat ik een slet ben, die te lelijk is voor een relatie, die onder zit met soa's?
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creërenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig eigenlijk ook.
Al heb ik ook nooit meer zulke sterke gevoelens voor iemand gehad
En als je dat al niet over mij vind, waarom zou je dat dan wel over jezelf vinden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heb ik niet gezegd... ik vind dat ik dat over mijzelf dan vind... ik ben de zwartkijker hiero....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gevoelens worden alleen maar neergehaald. Beter om ze gewoon niet te creëren
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereldquote:
Liefde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereld
Maar op het vlak van geen gevoelens willen toelaten welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat dan ook weer niet. Jij gelooft in liefde, ik in lust en gewoonte. Dat is een heul andere wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |