zielugquote:
Koelbox voor op het strand?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Heatseeker het volgende:
Is er een plek waar bier en zo koud kan staan?
Of honderden meters energie kabel van huis naar strandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dus dat er electriciteit is daar. Want dan kan ik de koelkast mee nemen uit de garage van m'n ouders.
Anders in het water of is dat geen wijs plan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dus dat er electriciteit is daar. Want dan kan ik de koelkast mee nemen uit de garage van m'n ouders.
Of iemand moet een opblaas zwembad mee nemen en 2 emmers. Dan scheppen we er zo water in en leggen de biertjes daar in. No problem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Anders in het water of is dat geen wijs plan?
Dat trekt Duitsers aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je een kuil in de grond graaft blijft daar het bier ook in koud.
Ik wou rond een uurtje of 13-14 wel beginnen, maar ieder voor zich. Rond die tijd zit ik op het strandje te chillen. Ik zie iedereen wel verschijnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:07 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe laat begint die meet, of is het alle tijdstippen
Op de snelweg hangen ook borden dat je niet harder dan 120 magquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
bij die parkeerplaats staat een bordje dat er geen kampvuurtje gemaakt mag worden
Muziek is lastig zonder electra. Toch maar vertouwen op andere middelen, iemand een idee?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
En word er muziek geregeld voor op het strand?
Zo dat P_z en ik kunnen stampen?
Zo'n oplaadbare iPod speakerdock?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muziek is lastig zonder electra. Toch maar vertouwen op andere middelen, iemand een idee?
Dan zou iemand dat mee moeten nemen, ik ben niet zo'n gadget persoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo'n oplaadbare iPod speakerdock?
Regiotaxi kan je gaan kost 4 euro zei Monopoly.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:52 schreef Dalando het volgende:
Treinkaartjes geld heb ik, het is 95% zeker dat ik kom. Eerste meet in een week. Eerste keer een eckte FOKkert ontmoeten spannond![]()
![]()
Ik kan natuurlijk met OV, maar kan iemand mij misschien van Lelystad station oppikken?
Als je maar wat meeneemt is het al goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:56 schreef Dalando het volgende:
Iemand anders die met regiotaxi gaat? Kunnen we evt. met z'n allen in de regiotaxi?
En evt. kan ik nog wat flessen fris meenemen en een zakje chipsMaar veel rijker dan Mono ben ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |