abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115109041
Als ik 10 cent in zo'n stortmachine gooi, paktie dat dan?

Ik belde vanmiddag, daar ik geen internet had, kreeg ik een lul antwoord dat ze dat niet wist want ze had die vraag nooit gehad (ok...) en dat 't maximaal 5 kilo mag zijn, wat volgens mij ook niet zo is daar ik er niks over terugvind. Berekenen ze niet in kilo's maar max 15.000 euro ofzo.

Anyway, iemand die dit toevallig weet?
pi_115109121
Niet genoeg muntgeld buitenmaken bij het slopen van een parkeerautomaat :')
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  Donald Duck held zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:12:50 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_115109501
10 cent erin gooien is zonde, je kunt maar een maximaal aantal keer per jaar gratis storten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_115109509
Je wilt voortaan wekelijks je zakgeld gaan storten?
pi_115111193
Volgens mij zit er geen minimum bedrag aan het storten maar wel tegenwoordig een max aan het aantal keren dat je gratis kan storten per kalenderjaar.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:56:07 #6
335452 cricket
cricket from space
pi_115111826
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef sjgappie het volgende:
dat 't maximaal 5 kilo mag zijn, wat volgens mij ook niet zo is daar ik er niks over terugvind. Berekenen ze niet in kilo's maar max 15.000 euro ofzo.
Dat is vast geen beleidsregel maar een technische kwestie. Op een gegeven moment is dat ding gewoon vol.
pi_115112472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef sjgappie het volgende:
Als ik 10 cent in zo'n stortmachine gooi, paktie dat dan?

Ik belde vanmiddag, daar ik geen internet had, kreeg ik een lul antwoord dat ze dat niet wist want ze had die vraag nooit gehad (ok...) en dat 't maximaal 5 kilo mag zijn, wat volgens mij ook niet zo is daar ik er niks over terugvind. Berekenen ze niet in kilo's maar max 15.000 euro ofzo.

Anyway, iemand die dit toevallig weet?
Ja, dat ding pakt alle muntgeld. Die 5 kilo is wat de machine aan kan, maar je kan gewoon bijstorten, dus als je meer hebt is dat geen probleem. Let wel op dat je, ik geloof vanaf de 6de keer storten, moet gaan betalen voor het storten.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_115130052
waar kan je trouwens zien hoe vaak je dit jaar al gestort hebt.. dat zegt die grafautomaat dan niet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')