Noemen ze de Leernichten-schuit zo tegenwoordig, hoe toepasselijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies en op de biljarters boot blijkbaar.
Hij noemt het zelf een varend corsoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Noemen ze de Leernichten-schuit zo tegenwoordig, hoe toepasselijk!
Internet is daar niet zo best hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
West-Afrika trekt mij meer aan.
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Internet is daar niet zo best hoor
Ja idd, vaagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.
jouw kennissen zijn mijn kennissenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg anders best veel mailtjes uit Nigeria. Die willen mij altijd heel veel dollars toesturen.
Kun je nagaan hoe aardig die mensen daar zijn. Verban mij maar President Opa. Of moet ik dan Popa zeggen?quote:
Ouwe Doc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je nagaan hoe aardig die mensen daar zijn. Verban mij maar President Opa. Of moet ik dan Popa zeggen?
De 100 meter sprint voor vrouwen. Maar ja, dat was ook maar een dikke 10 seconden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Valt er verder nog iets te beleven?
Niet ergens een festival te volgen ofzo?
Dragrace is ook weinig aan
http://www.livestream.com/adrllive
Aangezien Oop er niet is![]()
hardlopen? waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 100 meter sprint voor vrouwen. Maar ja, dat was ook maar een dikke 10 seconden.
1000 moorden per jaar in Kingston. Hardlopen is daar lijfsbehoud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
Verban mij trouwens maar naar Jamaica Oop, die lui daar lopen opeens allemaal zo vreselijk hard, die moeten wel een nieuw soort superweed hebben
Je hoeft zelf niet te lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hardlopen? waar zie je mij voor aan?
lol, oh dat scheelt al 100%quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
1000 moorden per jaar in Kingston. Hardlopen is daar lijfsbehoud.
Dan zien we hem straks wel staan ipv zitten héquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
Hij is nog steeds niet on-line, ik maak me zorgen. Ze zullen 'm toch niet vreselijk hebben uitgewoond op die boot....... stel je voor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zien we hem straks wel staan ipv zitten hé
Zolang je van mijn bescheidenheid afblijft vind ik het prima.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:33 schreef Meteropnemer het volgende:
naar eigen bescheidenheid mag ik toch wel stellen dat Opaatje gemist wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |