Vanaf hier had ik al een heel ander verhaal in mijn hoofd over die vriendinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef guapo het volgende:
Hey ik ben gisteren weer teruggekomen uit Thailand. Ik was er samen met me vader 3 weken naartoe geweest omdat hij zijn vriendin ging bezoeken en ik mocht mee.![]()
Dus toen klom je erop?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Ik had een keer een beste vriend waar ik jaren goed mee omging, bleek hij opeens een vrouw te zijn.
Ja en? Wordt er in Thailand niet gesuckt dan?quote:
Jawel, maar daar kost het meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en? Wordt er in Thailand niet gesuckt dan?
*fobocheck* Hey jongens! Hier nog een! Hier nog zoeen wijf dat eigenlijk een man blijkt te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:53 schreef jcdragon het volgende:
Op FOK! zitten toch ook vrouwen die eigenlijk mannen zijn.
Ik had het vermoeden dat Pawadee de schuilnaam is van niemand minder dan Paul.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Guapo, de enige user waarvan je verzonnen topics accepteert.
Mijn UI geeft toch man aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*fobocheck* Hey jongens! Hier nog een! Hier nog zoeen wijf dat eigenlijk een man blijkt te zijn.
Oh fuckquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |