Ik rol mezelf wel in een dekentjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Kom je dan nakend naar de meet?
Ik zou best bij je uit willen snotteren, maar dat eindigt met een hoop bloedresten op jouw shirtquote:
Als een hotdog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik rol mezelf wel in een dekentje
Pig in a blanketquote:
Ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet te zeggen.
ik blijf niet zwaaien hoorquote:
Nee. Oude vrouwen armkwabben. Das best zwaar enzo.quote:
Geilquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Oude vrouwen armkwabben. Das best zwaar enzo.
ja hequote:
Het is een gave!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Wel knap na 214 posts in het nieuwe topic zie ik dat het oude topic gesloten is.
Hmm een genezend handkusje dan maar, vorige keer dat ik je zag werd je er iig niet slechter vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een gave!!
En dan opeens voel je je hondsberoerd!
zacht en zwart behaardquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel zachte huid langs mijn zachte plekjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:10 schreef Rafeiro het volgende:
Wel knap na 214 posts in het nieuwe topic zie ik dat het oude topic gesloten is.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]alleen ik aai mn oksel/arm haar
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Oke dan kom je niet in mijn special friends lijstje!
Zelden iets gehoord dat zo'n turn-off was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]alleen ik aai mn oksel/arm haar
Het is een gavequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelden iets gehoord dat zo'n turn-off was.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Doe eens niet zo lief tegen GvsE, straks gaat ze nog blozen enzo.
Straks krijgt ze kleur
geweldig nummer iddquote:
niemand kan dat zo goed als ikquote:
Dat MI gebruik ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand kan dat zo goed als ik
Dacht jij ook dat ze over haar poesje had? Die uit haar FoBo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelden iets gehoord dat zo'n turn-off was.
Uhu wil je een koekje en een stikkertje in je schriftje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niemand kan dat zo goed als ik
Gemeen tegen mij doen is ook een hele opgave, want ik doe gewoon meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt gemeen doen ze ook nog nietteehee.
Die van mijn okselhaarvlechten met korstjes en kruimels?quote:
nee, wel een stickertjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu wil je een koekje en een stikkertje in je schriftje?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik voorspel nu een grote run naar haar FoBo en teleurgestelde reacties zometeen...
Mijn fobo is sowieso een grote teleurstelling.. niet eens tettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik voorspel nu een grote run naar haar FoBo en teleurgestelde reacties zometeen...
Niet lief en niet gemeen, gewoon klef dus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gemeen tegen mij doen is ook een hele opgave, want ik doe gewoon mee
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet lief en niet gemeen, gewoon klef dus?
Schattig ben je ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neegemeen tegen mij doen. Zelfspot
Varken. Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dacht jij ook dat ze over haar poesje had? Die uit haar FoBo?
Whehequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alhoewel het leuker is om anderen te pesten
Roy, waar hang je uit?
quote:
Varkenquote:
Viswijf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]reputatie vernielen gaat je goed af, nietwaar?
Mijn visje gaat anders niet in jouw wurmpje happenquote:
Zou wat zijn als jou visje dat wel deedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn visje gaat anders niet in jouw wurmpje happen![]()
You called master Wayne?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Alhoewel het leuker is om anderen te pesten
Roy, waar hang je uit?
quote:
ja. dat zou inderdaad wat zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wat zijn als jou visje dat wel deed
* Good.vs.Evil klopt hard op Rafeiro's rugquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ween intens en ben diep geëmotioneerd
Moet je ook een varkentje nemen en haar poes noemen.quote:
Mag ik je Robin zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben batman?
![]()
Hoe kan ik nou nog gemeen tegen je zijn?
Daar zijn de vrouwen voor toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil klopt hard op Rafeiro's rug
Je ruimt die snotzooi straks zelf op he?
Nee, ik wil nog een kat die Geit of Kip heet. Koe is al dood.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je ook een varkentje nemen en haar poes noemen.
[..]
Mag ik je Robin zijn?
Ik koos voor optie A. Dat je dat weet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar zijn de vrouwen voor toch?
Ik vlieg er even vandoor.
Het is goed dat je deze waarschuwing geeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik koos voor optie A. Dat je dat weet.
En nee, mannen zijn ervoor om de troep van vrouwen op te ruimen. En als ik zo om me heen kijk ga ik haast geloven dat ik een man nodig heb
Troep opruimen, simpel. Kleedje omhoog, alles eronder, kleedje omlaagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En nee, mannen zijn ervoor om de troep van vrouwen op te ruimen. En als ik zo om me heen kijk ga ik haast geloven dat ik een man nodig heb
Oh hai!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles de vuilnisbak in. Klaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kleedjes. Wel een bank, maar die moet van de week een keer uit elkaar gehaald worden, dus dat is ook geen optiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Troep opruimen, simpel. Kleedje omhoog, alles eronder, kleedje omlaag
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles de vuilnisbak in. Klaar.
Neuken?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, niet alles de vuilnisbak in.
En nee.
Tot die tijd lijkt het anders een prima plaats.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kleedjes. Wel een bank, maar die moet van de week een keer uit elkaar gehaald worden, dus dat is ook geen optie
Nee, ik ga straks echt wat doen. Ik begin met de berging. Daar liggen alleen schoenen, en dingen die ik ruim een jaar niet gebruikt heb, dus wie weet gooi ik dat wel wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tot die tijd lijkt het anders een prima plaats.
* Good.vs.Evil knijpt Stingeling overalquote:
Zou er niet op rekenenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks echt wat doen. Ik begin met de berging. Daar liggen alleen schoenen, en dingen die ik ruim een jaar niet gebruikt heb, dus wie weet gooi ik dat wel weg
Kijk maar uit, what you give, is what you get, missyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil knijpt Stingeling overal![]()
Nee, die mops gaat sowieso weg. En die lege wasmiddelfles ook.quote:
Maar ik heb nagelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk maar uit, what you give, is what you get, missy
Soms wel. Als je het verdient.quote:
Nina Simone.. die stem is heerlijkquote:
Als je de nagels verdient?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms wel. Als je het verdient.
ja daar moet je hard voor werken hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nina Simone.. die stem is heerlijk
quote:
Nah, dat vind ik dan ook weer zondequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja daar moet je hard voor werken hoor![]()
ik ga ze niet zomaar afbreken...
Ah, dus ff lekker een avondje relaxen en morgen weer flink verder met klussenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Nee moet morgen vloer leggen voor mn schele zusje
Dat kon jij óók alquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:59 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Nee moet morgen vloer leggen voor mn schele zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |