Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.quote:
Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.
Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?
Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.
Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoor
Sorry, ben niet meer gewend aan de strenge handquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.
Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.
Wat moet ik daarmee?quote:
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.
Celebreren dat de staat Israël bestaat!quote:
Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....
"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....
"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
Ze leven daar als kat en hond, logisch dat Israël dat niet doet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |