Niet voor allen, maar Wozniacki is wel de JANKovic of her days. Een ''Lach hier Bolt uit''-topic komt er misschien ook nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic?moeten we voor alle sporters even een topic maken?
Ah we hebben te maken met een echte sportliefhebber :Lquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet voor allen, maar Wozniacki is wel de JANKovic of her days. Een ''Lach hier Bolt uit''-topic komt er misschien ook nog.
De thee pot want die piest door z'n neus hihiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef Wespensteek het volgende:
Prijzengeld alleen + 10.000.00 $, wie lacht er denk je het laatst.
Ah jottum, begin maar met Marianne Vos want die won niet eens een medaille in de tijdritquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik maak zo wel een 'Lach hier ... uit' topic van de Nederlanders.
Daarna Grol.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah jottum, begin maar met Marianne Vos want die won niet eens een medaille in de tijdrit
Dan van der Ven, die werd maar vierde.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan van der Ven, die werd maar vierde.
Ohja, je wilt miljonair worden, niet winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef Wespensteek het volgende:
Prijzengeld alleen + 10.000.00 $, wie lacht er denk je het laatst.
Ik heb net zoveel Grand Slam titels en Olympische medailles als haar en heb niet eens op de wereldranglijst gestaan, laatstaan op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef TLC het volgende:
Zullen we ff bankrekeningen vergelijken met mevr. Wozniacki en die van de persoon die achter het account van Nober zit ?
mogen we daarna ook lachen ?
Blijft natuurlijk wel staan dat zij wel financieel onafhankelijk isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel Grand Slam titels en Olympische medailles als haar en heb niet eens op de wereldranglijst gestaan, laatstaan op de eerste plaats
Ik zet mijn geld in op haar als jullie tegen elkaar gaan tennissen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja, je wilt miljonair worden, niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |