De huidige situatie staat dat niet toe. Waarom is niet relevant, maar zij kunnen niks bijdragen. Die laptop kost zonder al dat gebazel 371¤ maar met een telefoonabo, om het zo "op afbetaling te kopen", terwijl het 2x zo duur wordt. Hij staat serieus op het punt om het doen, maar ik wil hem van deze fout behoeden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef Jellereppe het volgende:
Je zit goed met je gevoel. Kunnen je ouders hem niks lenen en dat hij het dan in stapjes aan hun terugbetaalt? Een laptop hoeft niet duur te zijn. Voor ¤ 600 heb je een redelijke stevige computer waarmee je alles kunt doen voor school.
Lastige situatie. Goed dat je denkt aan je broer. Hij heeft nog een paar weken voor de scholen weer beginnen. Houd hem even tegen. Waarschijnlijk vinden jullie wel een oplossing.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De huidige situatie staat dat niet toe. Waarom is niet relevant, maar zij kunnen niks bijdragen. Die laptop kost zonder al dat gebazel 371¤ maar met een telefoonabo, om het zo "op afbetaling te kopen", terwijl het 2x zo duur wordt. Hij staat serieus op het punt om het doen, maar ik wil hem van deze fout behoeden.
Ja, ik doe daar vakantiewerk. Komen dagelijks honderden laptops binnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef IrCute het volgende:
Via wehkamp kun je ook een laptop kopen op afbetaling. En ze hebben veel keuze qua laptops.
Dat is een goede inderdaad!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef IrCute het volgende:
Via wehkamp kun je ook een laptop kopen op afbetaling. En ze hebben veel keuze qua laptops.
Heb je ook weer dat je minimaal 1000 euro per maand moet verdienen alvorens je kan afbetalen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef IrCute het volgende:
Goed dat je het vraagt, maar als je het heel zeker wilt weten kun je ze ook bellen. Klantenservice is vanaf 8.00 ' s ochtends geopend kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Heb je ook weer dat je minimaal 1000 euro per maand moet verdienen alvorens je kan afbetalen?
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Heb je ook weer dat je minimaal 1000 euro per maand moet verdienen alvorens je kan afbetalen?
Daarbij begint het HBO neem ik aan pas in september, tijd zat voor een vakantiebaantje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef rene90 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waarvoor hij een laptop nodig heeft. Is het gewoon een stukje gemak, of heeft hij hem écht nodig.
Op school heb je vaak genoeg faciliteiten om een computer te gebruiken. En anders staat er thuis of iets wel een gewone pc lijkt me.
Dus hoe hoog is de nood echt voor een laptop?
Gewoon niet doe met dat ding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
...Die laptop kost zonder al dat gebazel 371¤ maar met een telefoonabo, om het zo "op afbetaling te kopen", terwijl het 2x zo duur wordt. Hij staat serieus op het punt om het doen, maar ik wil hem van deze fout behoeden.
Bij wehkamp e.d. werkt het meestal zo dat je de eerste bestelling meteen moet betalen en daarna krijg je een standaard bedrag waarvoor je wat je kunt bestellen zonder dat ze moeilijke vragen gaan stellen (hoogstens doen ze een BKR check). Wil je daarboven moet je met inkomensgegevens komen. Dus een goedkope laptop voor een bestaande klant moet wel lukken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |