"allemaal neppe gegevens" dus dan hoef je je toch helemaal geen zorgen te maken over een incasso?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:00 schreef rahmi het volgende:
Hallo ik ben Rahmi!
Ik ben 14 jaar
ik ben nieuw op deze forum.
ik denk dat ik een heel groot probleem heb met vakantievelingen!
Iemand heeft zicht registeert op vakantieveilingen.nl hij heeft met mijn facebook account ingelogt + met mijn email adress! :S en allemaal neppe gevens.
Hij heeft 2 bod gemaakt van
Van 150 en 78
Dus ik krijg bericht je hebt bod gewonnen dus ik denk huh ?
**** iemand is op mijn email geweest en geregisteerd ik dus snel account wachtwoord veranderen en account annuleren.
Dus ik krijg een weer bericht als ik over 5 dagen niet BETAAL dan gaan ze incasso inschakelen!
WAT MOET IK DOEN ik ben bang :S
~Met vriendelijke groet Rahmi
quote:
edit dat maar wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef rahmi het volgende:
ik dacht alleen mijn -weg- is mijn gebruiks naam dus als ze dat zoeken weten ze waar ik woon of op mijn email adress -weg- maar daar zitten nep geven op dus.... najah ik zie wel ik krijg wel heletijd van die bullshit herinnering
Maar het nog wel quoten.quote:
ik zou toch je ouders inlichten en een mailtje sturen naar die website. Anders kan je misschien straks die incasso kosten nog betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:13 schreef rahmi het volgende:
bedankt dat je help dit is echt een grote opluchting maar als die fcking incasso komt informeer ik wel weer
Voordat de incasso zelf langskomt ben je een paar maanden verder, maar ze sturen eerst een zooi brieven met aanmaningen waarvan het bedrag elke keer word opgehoogd, en als je dan nog niet betaald komen ze beslag leggen op je TV, PS3, PC, en je moeder's lievelingschilderij die in de WC hangt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:13 schreef rahmi het volgende:
bedankt dat je help dit is echt een grote opluchting maar als die fcking incasso komt informeer ik wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |