Mart Smeets inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tja, de NOS, die hebben monopolie dus kunnen praktisch alles naar eigen goeddunken doen. Alleen al dat er een Mart Smeets rondloopt die daar als coryfee wordt beschouwd maar zichzelf belangrijker vind dan de sport en alles erom heen toont al aan hoe gecorrumpeerd die zender is.
Over achterhaald gesprokenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef foknerd het volgende:
MAG IK DAT ZEGGEN, JA DAT MAG IK ZEGGEN. En ondertussen blaf ik Ria vol
Ja, gister ook weer toen die van der Vaar er zat. Constant veren in Mart zijn reet steken. 'Ik ben heel erg van jouw programma Mart'. Joh, logisch, anders had je er niet gezeten want Martje duld geen tegenspraak. Qua arrogantie vind ik hem nog een schaaltje erger dan Ivo Niehe, maar die man is dan nog grappig arrogant.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mart Smeets inderdaad.Pijnlijk om te zien hoe hij van iedere uitzending tracht een filosofisch hoogstandje te maken terwijl daar de meest nutteloze gasten voorbijkomen. Het programma draait louter om hem, het enige wat zijn gasten doen is het min of meer bevestigen van zijn vragen. Dan faal je als journalist.
Dit stoort me nog het meest: 'Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.'
Je haat Mart of je houdt van hem. Maar het gaat hier meer om wat de NOS de hele dag door presteert m.b.t. de Olympische Spelen. En dat is gewoon belabberd...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:54 schreef Khaleesi het volgende:
Ik snap de Mart haat eigenlijk helemaal niet. Kijk er elke avond naar sinds de OS en vind het altijd heel gezellig, met Mart als know-it-all misschien maar toch vooral een goeie lobbes, hij blijft enthousiast en ik zal hem zeker missen als ie weg is.
Als Mart al arrogant is wat zijn dan Wilfred Genee en Johan Derksen wel niet? Die zijn veel botter en zuurder gebleken (misschien ook door het te veel op tv komen) en dat terwijl ik gewoon een VI fan ben...
NOS doet het gewoon alleraardigst, onterechte klacht.
Vanochtend waren ze aan het herhalen wat er gisteren is gebeurd. Ze missen de start van de triatlon. Laten achteraf de start zien en we zien ze die 1500 meter 2 minuten zwemmen. Ze blijven de triatlon volgen. Maar gaan 3 kilometer voor de finish naar de studio om Hockey in te leiden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:54 schreef Khaleesi het volgende:
NOS doet het gewoon alleraardigst, onterechte klacht.
Bazen doen dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die de TT met een punt afsluiten
Op BBC3quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef tong80 het volgende:
Nog iets van het zeilen te zien geweest ? Drie Nederlandse medaillekandidaten.
Is toch mooi van de NOS, dat ze andere omroepen ook een kans gunnen.quote:
Zo blijft het emanciperen van kleinere sporten een doodlopende wegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |